środa, 8 stycznia 2014

Zoya PixieDust, Carter

Dziś pokażę Wam chyba najpiękniejszy piasek z całej mojej kolekcji, mianowicie Zoya PixieDust w kolorze Carter.



Kolor to bardzo ciemnofioletowa, nawet czasem wydaje się czarna, matowa baza z jasnofioletowym, może nawet ciut różowawym brokatem.

Konsystencja w sam raz, ani za rzadka ani za gęsta, łatwo się rozprowadza bez zalewania skórek. Pędzelek klasyczny, długi, równo ścięty.


Lakier kryje po dwóch warstwach. Szybko wysycha. Trwałości nie będę oceniała, bo po dwóch dniach dodałam zdobienie i utrwaliłam top coatem.


Poprzednie zdjęcia były robione w świetle sztucznym, a kolejne w dziennym.






A teraz jeszcze pokażę wspomniane zdobienie. Ostemplowałam paznokcie z użyciem srebrnego lakieru z Avonu (Starry Sky) oraz stempla i płytki z kkcenterhk, którą pokazywałam TUTAJ.
Niestety nie odbiło mi się na wszystkich paznokciach w całości, poza tym na niektórych mocniej a na innych słabiej. Ale z daleka nawet fajnie to wyglądało.

Tu jeszcze przed nałożeniem top coatu:


A te już nabłyszczone:




Jak Wam się podoba Zoya? Czy też skradła Wasze serca?

56 komentarzy:

  1. Piękny jest ten lakier, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam doczynienia z tymi piaskami. Fajne są i prezentują się bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, bardzo soczysty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten lakier mojego serca nie skradł, nie przypadł mi do gustu ten kolor, zupełnie nie pasuje on do mojej garderoby, co jednocześnie go przekreśla w moich oczach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny!!! Chciałabym go :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda na paznokciach, zwłaszcza takich długich. Część zdjęć jest niewyraźna, chyba po prostu aparat nie złapał ostrości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zawsze trudno mi złapać ostrość, kiedy lakier ma choć trochę brokatu :p

      Usuń
  7. Fajna Zoyka, fajna :)
    A ciekawa jestem jak by wyglądała bez stempli ale z kilkoma warstwami top coatu. Żeby była całkowicie gładka. Te błyszczące drobinki brokatu to pewnie pięknie by wyglądały :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjawiskowy kolor - bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny! zjawiskowy! przepiękny! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo piękny, soczysty kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny efekt tym stempelkiem uzyskalas, mi sie podoba ;) i do tego ten kolor ;)
    ja niestety musze odpuscic z malowaniem poki co bo musze ogarnac paznokcie ;c ehh

    OdpowiedzUsuń
  12. solo wygląda przepięknie :) bardzo lubię piaski, chociaż taki fiolet rzadko się trafia :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. woooow ♥ śliczniutki jest!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo! Ładny jest! Bardzo fajny odcień! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tym zdobieniem to rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny! ;) nie dość że piasek, to jeszcze ten piękny głęboki kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie szaleje jakoś za fioletami, ale ten jest mega piękny! :D A z płytką ładnie, bardzo mi się podoba ^^ to postaram sie jakoś niedługo te Baby lips pokazać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny jest. Ciekawa jestem jakby wyglądał z top coatem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze muszę w końcu i ja mieć takie pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. It looks amazing! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. jejciu przepiękna jest ta Zoyka! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na prawdę pięknie się prezentuje na paznokciach, spektakularnie wręcz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zoyka! <3
    Wyszło Ci naprawdę super :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten lakier akurat nie kradnie mojego serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor rewelacyjny:) Nie można przejść obok niego obojętnie... Chyba przyjże się mu bliżej:)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miała jeszcze tego typu lakieru, ale wygląda baaardzo ciekawie ;) a kratka rewelacyjna jest ;) może kiedyś też się pobawię ;) pooozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej jaki piękny :o U mnie w mieście takich skarbów nie ma ;c
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudeńko! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny jest i taki bardzo mój, bo piaskowy i do tego fioletowy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolorek :) Ale zmywanie tego z pazurków to chyba jakiś koszmar? :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko, jaki piękny kolor - naprawdę robi wrażenie. Napisz proszę, gdzie kupujesz lakiery tej marki?

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor jest fenomenalny, a tam gdzie jest dobra ostrość pięknie pokazany efekt. Spróbuj robić zdjęcia na dwa razy, czyli najpierw spust do połowy by złapał ostrość a potem dopiero dociskasz migawkę do końca. Chyba, że masz dobre makro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze tak robię, że pozwalam mu złapać ostrość, ale nie zawsze to wychodzi :) Mam funkcję super makro i na niej zwykle z bardzo bliska dobrze wychodzą zdjęcia :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...