niedziela, 19 stycznia 2014

The Body Shop, szampon bananowy

Dziś opiszę Wam bananowy szampon z The Body Shop, przeznaczony do wszystkich rodzajów włosów. Zawiera w sobie "puree" z banana oraz miód. Używam w duecie z odżywką z tej samej serii, ale o niej w następnym poście.


Szampon znajduje się w przezroczystej butelce o walcowatym kształcie, jest mniejsza niż u innych szamponów, ale pojemność taka jak zwykle - 250 ml. Jest raczej twarda i nie da się jej postawić "na głowie", przez co pod koniec używania mogą być kłopoty z wydobyciem produktu. Otwarcie na zatrzask.


Producent chwali się, że miód dostarczany jest z Etiopii, gdzie pszczelarze stosują tradycyjne metody, używają własnoręcznie zrobionych uli z lokalnego bambusa. To sprzyja, że pszczoły są silne i zdrowie.


Konsystencja szamponu jest żelowa, raczej z tych gęstszych, o żółtym kolorze.

Szampon bardzo dobrze się pieni, mogę używać mniej produktu niż zwykle, więc i wydajność wzrasta. A używam go od półtora miesiąca prawie codziennie i zostało mi jeszcze troszkę może na   2 - 3 użycia.

Szampon bardzo dobrze myje włosy, nie plącze ich (myślę, że można by nie używać odżywki, ale ja i tak używam), nie obciąża, po wyschnięciu są lekkie, puszyste. Nie wzmaga przetłuszczania, a nawet mam wrażenie, że drugiego dnia włosy wyglądają lepiej niż zazwyczaj.

A najlepsze z tego wszystkiego - zapach. Szampon świetnie pachnie! Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tak dobrze odwzorowanym zapachem w kosmetyku. Pachnie jak dojrzałe banany, kojarzy mi się z takimi sokami w szklanych butelkach.

Skład dla zainteresowanych:


Podsumowując, bardzo przyjemnie mi się tego szamponu używa. Co prawda normalna cena 25 zł jest według mnie wygórowana, ale w promocji za pół ceny warto wypróbować, chociażby dla zapachu. :)

40 komentarzy:

  1. Ja właśnie używam szamponu i odżywki [na święta dostałam, ale kupowane w promocji odżywka + szampon za 25zł :) ] . Jestem w sumie zadowolona z niego, ale muszę jeszcze trochę poużywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dostałam taki zestaw na Mikołajki i właśnie go kończę :) Na pewno jak jeszcze będzie taka promocja to sobie go dokupię :D

      Usuń
    2. haha ;) ja też się zastanawiam nad tym, zobaczymy.

      Usuń
  2. miałam kiedyś szampon z Avonu bananowy i od tamtej pory obiecałam sobie , że nie kupię więcej bananowego, bo ten zapach mi nie leży , ale po Twoim wpisie mam ochotę na te banany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak pachniał ten avonowy ;p Ten jest naprawdę bardzo fajny, jak te soki pachnie :) ale najlepiej wybrać się do TBS i samemu obadać :)

      Usuń
  3. Myślę, że polubiłabym go za zapach. Fajnie, że u Ciebie się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna mam ogromną ochotę na ten szampon (a także odżywkę). Zapach bananowy brzmi bardzo smakowicie, a działanie wiele osób sobie chwali.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam dużą ochotę na odżywkę z tej serii bananowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach bananów... Niestety nie mam dostępu do TBS:(...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ogólnie w sumie nie miałam nic sensownego z TBS ;) Ale na razie mnie nie kusi, a ceny nieco odstraszają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tylko odżywkę, mam ochotę na drugą butlę, bo bardzo polubiłam...poczekam może na jakieś fajne promo, żeby wziąć z szamponem, ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio właśnie poszukiwałam w necie kosmetyków bananowych,tak ich mało i nas :) fajnie że jest taki szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety w składzie jest SLS,a ja zauważyłam, że mi to szkodzi. Strasznie swędzi mnie głowa po tym składniku

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm zapach musi byc naprawde ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za bardzo zapachów bananowych nie lubię, ale szampon wydaje się ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  13. musi obłędnie pachnieć, ojj skusiłabym się :)
    fajny blog, ciekawe posty z pewnością będe zaglądać tu częściej..obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Producent chwali się, że miód dostarczany jest z Etiopii, gdzie pszczelarze stosują tradycyjne metody, używają własnoręcznie zrobionych uli z lokalnego bambusa. To sprzyja, że pszczoły są silne i zdrowie." ależ mają fantazję marketingowcy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie miałam żadnego szamponu z the body shop, ale o tym bananowym dużo już słyszałam i w przyszłości chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach banana raczej nie jest moim ulubionym, raczej nie kupię tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jeśli ma tak boski zapach to chyba myłabym włosy 3 razy dziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Skład trochę przeraża. Z bananowyvh szamponów ja pokochałam firmy Mussa Canaria.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jakoś sie napałam na ten szmapon ale jak jestem w sklepie to mi mija :( Moze jednak kiedys sie skusze na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety jestem z tych które nienawidzą zapachu banana więc odpada.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bananowy, pierwsze słyszę :) Chętnie wypróbowalabym gdyby nie cena ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale mnie zachęciłaś do kupna tego szamponuuu! Uwielbiam tego typu produkty no i The Body Shop ma w zasadzie zawsze trafiające do mnie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Udało mi się dorwać szampon w tej cenie razem z odżywką, więc warto czekać na promocje. Jeszcze nie używałam, ale już widzę że będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę musiała kiedyś go wypróbować, czytam o nim same pozytywy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uu chętnie bym go spróbowała, ten bananowy zapach mnie kusi :) ciekawe jak tam odżywka się spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś nigdy nie przemówiły do mnie te kosmetyki TBS, ale bananowy szampon brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bananowego to ja nigdy nie miałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie wiem czy zniosłabym taki zapach na włosach:) Ale ciekawy pomysł.
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nawet ten banan bardzo wysoko w składzie. Muszę przyznać, że ogromnie ciekawy ten szampon! I mam ochotę na ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  30. myślę, że jak znajdę go na przecenie to kupię i wypróbuję, bo wiele dziewczyn jest z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Właśnie mi przypomniałaś że mam go w zapasach, a szampon mi się kończy ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. O kurcze zapach musi być rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zamierzam wypróbować zarówno szampon jak i odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam, ale brzmi fajnie i na pewno ładnie pachnie, nie miałam jeszcze kosmetyku bananowego, dlatego jeszcze bardziej jestem jego ciekawa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Żałuję bardzo, że nie mam bezpośredniego dostępu do salonu TBS, te ich promocje omijają mnie więc szerokim łukiem ;) Ale na taki zestaw z odżywką za 25 zł na pewno bym się połasiła :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi ten szampon strasznie placze włosy ale za to odżywka daje radę zalwazylam ze włosy nie przetluszczaja mi się tak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...