czwartek, 23 stycznia 2014

Gosh, Frosted sand look, 02 Frosted Gold

Dziś pokażę Wam lakier piaskowy z Gosha, kupiłam go na ekobieca.pl za nieco ponad 13 zł.



Konsystencja w sam raz, ani za rzadka ani za gęsta.
Pędzelek klasyczny, cienki, równo ścięty.


Kolor lakieru to jasno złota baza ze srebrnymi heksami, które w sztucznym świetle i w słońcu ładnie połyskują.
Dwie warstwy dobrze kryją.
Lakier bardzo szybko schnie, po 5 minutach już możemy wracać do innych zajęć. Po wyschnięciu ma fakturę lekko chropowatą w dotyku, ale o nic nie zahaczającą. Ja bardzo lubię taką strukturę i często sobie dotykam wtedy paznokcie. :)



Trwałość jak na piasek raczej słaba, czwartego dnia pojawił się odprysk i lekko starte końcówki, a wieczorem po kąpieli końcówki już się bardzo wytarły i całość nadawała się do zmycia.
Jeśli chodzi o zmywanie, to do łatwych nie należy. Ja trzymałam nasączony wacik około minuty na każdym paznokciu, potem musiałam jeszcze trochę potrzeć żeby zeszło, a przy okazji drobinki rozchodziły się po całych palcach, na szczęście później wodą z mydłem wszystko ładnie zeszło. Myślę, że szybciej i czyściej byłoby z metodą foliową.

w słońcu


Jak Wam się podoba ten lakier? Mnie jakoś szczególnie nie zachwyca, ale myślę, że idealnie by pasował jako dodatek do czarnej sukienki.

39 komentarzy:

  1. A mi się podoba i trochę mi się kojarzy z Lovely Snow Dust. Chociaż chyba ma więcej heksów. Ładnie wygląda i jest ciekawy a za razem nadaje się na co dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest fajny, ale złotko od Lovely chyba ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny kolor, chyba trochę bardziej zgaszony niż złotko z Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, lubię takie dość neutralne piaski, w sztucznym świetle czy słońcu wyglądają szczególnie ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba :) Choc osobiście pewnie skusiłabym się na wersję srebrną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się bardzo podoba, jest dla mnie piękny wręcz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wygląda, chyba skuszę się na jakiś piaskowy lakier ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny piasek, podobny trochę do Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny i mi też przypomina Wibo Snow Dust :) Masz ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się podoba, lubię złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Po pierwsze - cudowne zdjęcia, bardzo mi się podobają :) Po drugie - piękny lakier :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny;) Przypomina mi mój zloty z lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny jest i identyczny jak z Lovely. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi sie podoba! Jak wiekszosc zauwazyla, albo i wszyscy, do zludzenia przypomina ten od Lovely, takze ciesze sie, ze chociaz mam ten drugi. Ten jest rownie sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się jego odcień, jest takie nieoczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi się podoba, lubię piaski z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się podoba, jak dla mnie równie ładny co srebrne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no ładny, ładny :) no i w moim ulubionym złocie :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie lakier jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciągle myślę czy mi się podoba czy nie...hmm...niby ładny ale to chyba jeszcze nie ten odcień złota który lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi sie akurat taka kolorystyka. Moze bym go stosowala tylko na jeden paznokiec, jako dodatek. Szkoda, ze zmywanie jest takie ciezkie i trwalosc srednia...

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie tez szczegolnie nie porywa, ale rzeczywiscie do klasycznej malej czarnej bylby ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi sie bardzo podoba i faktycznie przypomina piaski Lovely:) ale co tam lakier, Twoja koszula jest meeeeega<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba, jak dobrałaś lakier do całości outfitu!
    Piękna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie się baardzo podoba ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  26. It looks so cool! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudeńko! Ślicznie wygląda na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeden z moich ulubionych lakierów :) długo szukałam zanim go odkryłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny ! ♥
    Zapraszam do mnie :
    http://perfectladymakeup.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie jest piękny :) uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  31. O wow! Ale czadowe to złotko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...