poniedziałek, 6 stycznia 2014

Nowości grudniowe

Dziś pokażę Wam co mi przybyło w grudniu, czyli moje zakupy oraz prezenty.

Na początek zamówienia podczas Dnia Darmowej Dostawy.


ladymakeup.pl:
Hakuro H54 33,90 zł - pędzel do podkładu, używam go od tamtej pory i świetnie się sprawdza
Hakuro H70 14,90 zł - użyłam na razie kilka razy, dobrze nakłada cień na całą powiekę 


ekobieca.pl:
Essie 207A Navigate Her 9,99 zł
Essie 222A Mojito Madness 9,99 zł
Gosh Frosted sand look 02 Frosted Gold 13,29 zł
+ gratis otrzymałam pomadkę Carrefour CMI Le Rouge Hydratant 009 - kolor to taki naturalny, jasny róż, lekko rozjaśniający usta


aromatella.pl:
Produkty Bomb Cosmetics:
Deser kakaowy na 4 kąpiele Truskawkowe nawilżenie 18 zł,
Kremowa babeczka do kąpieli Czekoladowy pudding 12 zł,
Kremowa kuleczka do kąpieli Mango z ananasem 11 zł,
Intensywna kuracja do ust Lipology czekoladowa pomarańcza 15 zł


colorowo.pl:
Lakiery z kolekcji PZN, po 9,49 zł
495 Maltanka, 496 Bamberka, 497 Jeżyce, 498 Pyrka

Tyle jeśli chodzi o DDD. Natomiast pozostając w temacie Colour Alike, teraz moje zamówienie podczas świątecznej promocji -40%:






204 kocimiętka 3,29 zł
452 szara migotka 5,69 zł
490 drachetka 5,69 zł
501 do jasnej choinki! 5,99 zł
503 o w bombkę 5,99 zł

Vipera w swoim sklepie online któregoś dnia miała darmową dostawę, więc kilka lakierów wpadło do koszyka:



Roulette 34 10,49 zł
Roulette 41 10,49 zł
Roulette 45 10,49 zł
Polka 66 3,59 zł
Belcanto 104 8,99 zł

W sklepiku w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym, obok Hebe, kupiłam biały piasek Adosa, chyba za 10 zł. W ogóle polecam się tam wybrać jak jeszcze go nie znacie, mają sporo chińskich lakierów.


W Rossmannie zaopatrzyłam się w mój ulubiony pilnik For Your Beauty, bardzo dobrze piłuje i jak na razie nie mogę znaleźć nic lepszego.


W SuperPharmie podczas promocji -40% kupiłam:


Maybelline Lasting Drama gel eyeliner 24h 01 Intense Black 15,59 zł - czytałam o nim wiele dobrego, więc postanowiłam wypróbować,
Biovax jedwab w płynie 4,99 zł

W drogerii Natura:


My Secret Confetti 176 game i 177 celebration po 7,99 zł,
Essence Colour&Go 143 I'm the boss! 2,99 zł - z wyprzedażowego kosza,
Cztery Pory Roku zimowy krem do rąk regenerujący 6,49 zł.

Zamówienie Avon z katalogu 17/2013:


Woda perfumowana Outspoken Intense 29,99 zł
Planet Spa maseczka błotna do twarzy 9,99 zł - moja ulubiona, polecam,
Avon Care Cocoa butter Odżywcze masło do ciała 6,49 zł,
Nailwear pro+ Diamentowy lakier do paznokci Night Violet 9,99 zł
Obcinacz do paznokci 6,99 zł
A w pudełeczku są kolczyki Snowflake 9,99 zł

Zoom na kolczyki:


Tyle jeśli chodzi o zakupy. Teraz Wam jeszcze pokażę prezenty.

Na Mikołajki dostałam:


Zestaw bananowy z The Body Shop szampon i odżywka - używam od tamtej pory i jest bardzo dobry, niedługo napiszę recenzję,
Lirene Youngy20+ płyn micelarny z tańczącymi drobinkami,
Lirene Youngy20+ peeling gruboziarnisty.

A pod choinką z kosmetycznych rzeczy znalazłam:


Zestaw Lirene z serii Like Your skin (limitowana seria dla Empiku):
żel pod prysznic, peeling do ciała, balsam rozświetlający do ciała, serum ujędrniające.

Uff i to tyle. Chyba sporo rzeczy mi przybyło.
A zaraz na paznokciach wylądują Jeżyce. :)

65 komentarzy:

  1. Też poluję na lakier essie i pędzle Hakuro do cieni do powiek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gigantyczne zakupy :-) Lakiery boskie - każdy jeden :-) Czekam na zdjęcia pazurków pomalowanych tymi cudeńkami :-) Pędzel do podkładu - niezbędny. Babeczki do kąpieli przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy i prezenty! :) Ja od jakiegoś czasu czaję się na te babeczki do kąpieli, mm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamciu od czego zacząć :p
    - pokaz Gosha :p
    - tez mam taki zestaw holosiow CA, tylko zamiast fioletowego wzięłam czerwony. A promocje świąteczną -40% przegapiłam :(
    - uwielbiam Outspoken Intense!
    - od dawna chciałam miec I'm the boss! z Essence, ale u mnie nigdzie go nie widzę... i pewnie już nie zobaczę :(
    - a białym Adosem dzisiaj pomalowałam paznokcie. Przegenialny jest!
    ale super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra to niedługo będzie Gosh :)
      Outspoken Intense już od dawna miałam kupić, a jak się trafiły za 30 zł to musiałam wziąć :D

      Usuń
  5. oo jakie fajne zakupy! :D śliczne te Essiaki kupiłaś *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Też dorwałam ten lakier z Essence za 3 zł. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ile nowości :) nad pędzlem hakuro do pudru zastanawiam się :P eh, te blogerki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeju! ile lakierów! chciałabym zobaczyć całą Twoją kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pokażę, ale aż boję się liczyć ile mi wyjdzie ;p

      Usuń
  9. Zestaw bananowy z TBS to mój faworyt :) Ciekawi mnie biały piasek z Adosa, kiedyś lubiłam ich lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  10. o matkooo daj je chociaz sobie pomacac te rzeczy,jeju tyle wspanialosci!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale sie obkupiłaś! sama chciałam zgarnąć eyeliner z mbelline, jednak było już wykupione, czekam na Twoją recenzję, czy mam dalej polować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już go użyłam parę razy, fajna konsystencja i łatwo zrobić kreskę :)

      Usuń
  12. moje ulubione pędzle i essie lakiery cudo

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ile lakierów Ci się uzbierało przez grudzień. colour alike mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. woooow, ile tego! zazdroszczę, szczególnie lakierów CA z kolekcji Pzn, piękne są :)
    ja póki co jestem na przymusowym odwyku od zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Outspoken uwielbiam, kończy mi się, cudowny zapach
    limitowana edycja dla Empika Lirene bardzo ciekawa
    sporo tego bordowy lakier mi się podoba, cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wersja to Outspoken Intense, wg mnie jedne z lepszych perfum z Avonu :)

      Usuń
  16. Lakiery Colour Alike są świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu, ale cudeńka u Ciebie się pojawiły w grudniu :)
    Te lakiery to bym Ci podwędziła wszystkie :P
    Pędzel z Hakuro do podkładu mam h50s i bardzo lubię i mam również ten pędzel do cieni od ponad roku i bardzo go sobie chwalę.
    I te bomby do kąpieli... mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ cudeniek! Hakuraczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja od dawna zabierałam się za zakup Hakuro i do tej pory nie zamówiłam. Jakoś tak słabo wychodzi mi kupowanie przez internet :) Widziałam natomiast pędzle Kozłowskiego i chyba jutro się po nie wybiorę :) Ale lakierów Ci przybyło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale dużo lakierów!!! ;) same wspaniałości;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam obydwa Hakuro i sprawdzają się fenomenalnie. Lakiery Mysecret są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, ile fantastycznych nowości! :) Przyjemnego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojoj ile zakupów :)
    a lakierów to nakupiłas,ja tyle wszystkich nawet nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mój Boże! Ile lakierowych dobroci <3
    Adoptuj mnie proszę :D!

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej spodobały mi się lakiery Essie i przez Ciebie teraz sama się zastanawiam, czy sobie ich nie zamówić :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale smakołyki z aromatelli! I piękne topy Vipery:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zastanawiałam sie nad tym pędzelkiem do cieni z Hakuro;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ten pilnik z Rossmanna i uważam, że jest średni. Miałam lepszy z Kauflandu, serio :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Bomb Cosmetics oraz kolczyki <3

    Pozdrawiam, amethystblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. łoj ile lakierów :) będzie w czym przebierać i wybierać ;) obficie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale tego dużo :D cichutko zazdroszczę tych lakierów :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Ile lakierów :D Też mam ten zestaw bananowy z TBS i na razie mam mieszane uczucia, ale użyłam 2 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ahh ile dobroci. Najbardziej chyba ciekawi mnie Gosh. A kolczyki są urocze, fantastycznie muszę się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Same wspaniałości ,uwielbiam babeczki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę lakierów, szczególnie tych colour alike.

    OdpowiedzUsuń
  36. Sporo tego wszystkiego, mam nadzieję, że będziesz zadowolona z zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Lakier z Gosh wygląda bardzo ciekawie :) Daj znać, jak się sprawdza. Czekam na fotki na pazurkach :)
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lakiery CA są fantastyczne! zazdroszczę tylu nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie Colour Alike są przepiękne! Kurcze ale tanio udało Ci się dostać Outspoken uwielbiam ten zapach : )

    OdpowiedzUsuń
  40. ale nowosci, do pedzli hakuro sie przymierzam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. tyle tego masz ;D sama mam kilka kosmetyków które Ty ;D
    zapach od fergie uwielbiam <3 ja mam ta wersje fioletowa, chociaz ta tez mialam ;D
    i chce spróbowac ta taka jeszcze jedna ale nie pameitamjak sie ona zwie ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja ciągle czekam na moje wigilijne zamówienie z Colorowo :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale piękne lakiery! Będziesz miała czym nas kusić :)
    Duet bananowy z TBS od dawna widnieje na mojej liście chciejstw. Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  44. Łoł no duzo ci przybyło faktycznie :D
    fajne te lakiery z viper :)
    i specjalnie dla ciebie wstawie zdjecie tatuazu do kolejnej notki ;)) ale jak pisalam jest beznadziejny obecnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  45. No to tego nakupowałaś! Aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. łoł ile nowości, az mi się oczy świecą :D mam ten sam pilniczek też go uwielbiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Mmmm... dużo dobrego :D Ja się czaiłam na colour alike i w końcu odpuściłam. Teraz sobie pluję w brodę. Szampon i odżywkę TBS dostałam od lubego.A co do Hakuro bardzo lubię h70, tylko zaczyna mi się rozklejać ;/
    Twój post pierwszy mi się nie dodał chyba, bo nawet nie mam go na poczcie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ile dobroci! :)
    Bardzo lubię zapach Outspoken Intense :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wonderful haul! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow!! ile fajnych produktów !! chętnie widziałabym je i u siebie :) od dawna marzą mi się te babeczki do kąpieli :p

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam Essie!:)
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam oba te pędzle Hakuro i oba doskonałe absolutnie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...