poniedziałek, 1 września 2014

Lovely, curling pump up, maskara podkręcająca i unosząca rzęsy

Dziś opiszę Wam tusz do rzęs z Lovely, który zbiera bardzo pozytywne opinie w blogosferze. Czy jest jeszcze ktoś, kto o tym tuszu nie słyszał?



Maskara znajduje się w żółtym opakowaniu, które z daleka rzuca się w oczy, łatwo znaleźć je w kosmetyczce czy w szufladzie. Mnie się podoba. 

Szczoteczka jest silikonowa (plastikowa?), łukowato wygięta, najeżona krótkimi ząbkami. Takie najbardziej lubię. Nabiera się na nią odpowiednia ilość tuszu.


Producent twierdzi, że jest to maskara podkręcająca i unosząca rzęsy. I muszę przyznać, że to prawda, choć moje rzęsy są z natury trochę uniesione, to ten tusz dodatkowo je podkręca. Poza tym wydłuża, dobrze podkreśla każdą rzęsę, raczej nie skleja (na samym początku czasem mu się zdarzało). Byłam z niego zadowolona jeszcze przed używaniem Revitalasha, ale potem kiedy moje rzęsy się wydłużyły tusz dawał na nich jeszcze lepsze efekty! Pięknie wydłużone, rozdzielone rzęsy, które wyglądają prawie jak przedłużane. Nie zauważyłam pogrubienia, no ale nie taka jego rola.
Tusz utrzymuje się cały dzień, nie kruszy się ani nie osypuje. Używałam go jakieś 3 miesiące i po tym czasie był już podeschnięty, więc czas się go było pozbyć. Ale szczoteczkę sobie zostawiłam.

Czas na efekty na zdjęciach:










Podsumowując, bardzo dobry i tani tusz. Nie wiem, jak by się sprawdził na krótkich rzęsach, ale na średnio długich i długich świetnie się prezentuje. Niecałe 10 zł to nie duży wydatek, więc polecam wypróbować. Szczególnie, jeśli lubicie silikonowe szczoteczki, wtedy musicie się na niego skusić!

54 komentarze:

  1. Ale masz długie rzęsy :) Też go bardzo lubię, bo jak na taką cenę jest naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go, ale szału nie było, znam lepsze tusze :)
    Dobrze, że jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam produktu

    ___________________
    u mnie? outfit w najgorętszym kolorze sezonu jesień/zima

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten tusz, kończę powoli pierwsze opakowanie i na pewno go odkupię :).

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, jest znowu i ona a ja dalej jej nie wypróbowałam! Kiedyś wreszcie musze się skusić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go zdecydowanie to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczęta masz piękne, tusz wygląda spoko :)
    Ja używam testera Chanelki i jest to najdroższy kosmetyk jaki mam, bo po prostu wszystkie tusze jakie miałam, rozmazywały mi się pod oczami, taka ma uroda. A ta Chanelka nie...

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mam go, mam obecnie z rimmela, może ten będzie następny? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten tusz, dzięki niemu przekonałam się do silikonowych szczoteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z tej maskary nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten tusz! Obecnie mam 3 opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. czeka w moich zapadach, ciekawa jestem jak sprawdzi się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. maaam i go kocham <3 <3 nie zamienie na zaden inny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obecnie używam i lubię, ale znam lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele dobrego o tym tuszu czytałam, jak moje zapasy się skończą to na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobra jest, ale jakoś mnie nie podeszła, żeby stała się moim ulubieńcem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tusz jest spoko, tylko mi po nim rzęsy zaczęły wypadać ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię go bardzo, co ciekawe, silikonowe szczoteczki nie należą do moich ulubionych, a tę bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam ten tusz i też go już opisywałam :) bardzo często do niego wracam

    OdpowiedzUsuń
  20. Z przyjemnością go używałam, ale raczej nie stał się moim numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam to szczęście, że moje rzęsy z natury są długie i podkręcone. Dlatego nie wydaję na tusze majątek, tak się składa, że ostatnio kupiłam właśnie ten tusz no i jestem zadowolona. Słyszałam i czytałam, że szybko zasycha... zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. a ja za nim nie przepadam, ale to zupełnie nie mój typ szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny efekt dał u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wow jak sztuczne ;D ja też mam długie rzęsy i u mnie sprawdza się idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie ten tusz daje genialne efekty!!
    Niestety zauważyłam, że po ok. m-cu stosowania dużo bardziej rzęsy zaczęły mi wypadać :( więc na razie zaczęłam używać innego tuszu, a do tego wrócę za jakiś czas by zobaczyć czy to faktycznie on spowodował to wypadania czy może to zbieg okoliczności

    OdpowiedzUsuń
  26. ładnie wygląda na twoich rzęsach;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Ale świetny efekt! Muszę wypróbować, jakoś zawsze go pomijałam, widzę że źle zrobiłam :)
    Piękne masz rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  28. miałam :) jak na taką cenę to jest naprawdę świetny . zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy go nie miałam, ale słyszałam sporo dobrego o tym tuszu : )

    OdpowiedzUsuń
  30. właśnie zastanawiam się nad jego kupnem, bo mój uległ zniszczeniu i muszę mieć coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja lubię te tusze z Lovely, bo są tanie a na prawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No wiesz, jak ktoś ma takie rzęsiska to nawet kiepski tusz daje świetny efekt :)
    Kosmetyków Lovely prawie nie znam, ale tylko dlatego że w okolicznych sklepach ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mój ulubiony tusz, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  34. lubie go, ale już powoli mi wysycha

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam go i potwierdzam, bardzo dobry i tani tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. mam go i dla mnie jest za słaby; mam marne , krótkie rzęsy i tego tuszu prawie na nich nie widać, pogrubienia zero, ale jak ktoś ma takie długie rzęsy jak Ty to fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham ten tusz :) Mam już kolejne opakowanie i zawsze do niego wracam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Tyle osób już o nim pisało, a ja jeszcze nie wypróbowałam :/ Chyba czas w końcu się za niego wziąć.

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam go kiedyś i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czeka w zapasach na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest to jeden z lepszych i pierwszych tuszy jaki miałam. Idealnie podkreśla i wydłuża rzęsy. Jednak odnosiłam wrażenie że delikatnie się odbijał w ciągu dnia.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...