środa, 29 stycznia 2014

Essie, Naughty Nautical

Dziś pokażę Wam lakier Essie Naughty Nautical z kolekcji o tej samej nazwie, wypuszczonej na lato 2013. Pozostałe lakiery z tej serii już pokazywałam wcześniej TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ.



Posiadam lakier w wersji profesjonalnej, z cienkim pędzelkiem. Konsystencja w sam raz, bardzo dobrze mi się nią malowało. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy.



W zależności od światła lakier inaczej się prezentuje, w rzeczywistości jest to taki morski kolor, ma w sobie więcej zielonych tonów. Zawiera w sobie malutkie drobinki, ale praktycznie na paznokciach niewidoczne.



Mimo, że sam kolor mi się podoba, to jakoś mnie nie zachwyca, wydaje mi się, że mam co najmniej dwa inne lakiery bardzo podobne (np. Avon albo Catrice).
Dlatego też postanowiłam go zmatowić i dodać do niego błyszczące kropki. W tym wydaniu bardziej mi się spodobał.

w  sztucznym świetle

w sztucznym świetle

w świetle dziennym
A Wy co o nim sądzicie?

46 komentarzy:

  1. Ciekawie wygląda z tymi kropeczkami :) Sam kolor jest piękny, ale wydaje mi się, że i ja mam w swoich zbiorkach podobny z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten lakier, a z tymi kropami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny! Miałam w planach jego zakup, jednak odpuściłam, bo doszłam do wniosku, że używałabym go sporadycznie. Mani z kropkami to fajne urozmaicenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kropkami wygląda pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  5. z kropkami ciekawie :) a sam kolor chyba trudny do uchwycenia, bo raz wygląda na zielon raz na niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek ;) Jednak mi się bardziej podoba w wersji błyszczącej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam miniaturkę z kostki :) Bardzo mi się podoba, kolor jest ciekawy, a z kropkami wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie używałam lakierów essie ale kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor mi się podoba, jednak takie kolory nie sprawdzają się na moich paznokciach niestety.

    Butelka jest ciemna, lecz szampon jest żółty. Wydaje mi się, że w międzyczasie zmienili trochę opakowania, bo teraz kupowałam dla jednej z blogerek i obie buteleczki [odżywki jak i szamponu] są przezroczyste :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten kolorek. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie miałam żadnego lakieru Essie.

    OdpowiedzUsuń
  11. rzadko sięgam po takie kolory, ale świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę się przyznać, że nie przepradam za takimi odcieniami ... to taki wyjątkowy kolor, który niezbyt wygląda na moic dłoniach. Ale lakier znam- nie można mu nic zarzucić! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, soczysty kolor na lato! Na wakacje będę się za podobnym rozglądać, bo w mojej letniej kolekcji nie znalazł się jeszcze żaden turkus, a wygląda na paznokciach fantastycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest rewelacyjny :) a te drobinki mm ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ożesz! Ten kolor jest po prostu idealny, uwielbiam taki morski odcień, nawet chcę mieć sypialnię niedługo w takim kolorze i próbuję przekonać lubego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo sypialnia w takim kolorze będzie musiała super wyglądać! pochwal się potem :D

      Usuń
  16. Piękny, uwielbiam takie kolorki w sezonie letnim ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. taki niebiesko-zielono-kameleoniasty kolor :) bardzo fajny trik z tymi kropkami, nadaje temu mani polotu :)
    no i pełni sie zgadzam, że Essie jakością porównywalne sa do Avonu albo Inglota... tyle, że jak dla mnie Ingot ma fajniejsze kolory :) tyle, że bez cudacznych nazw ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pierwszym zdjęciu podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny kolor, wielowymiarowy, faktycznie w tym ostatnim wydaniu najfajniej wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się właśnie z morzem kojarzy głównie. Podoba mi się, choć jakiegoś super wrażenia na mnie nie robi. Z kropkami jest znacznie ciekawiej :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się :) Całkiem udany, letni kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W wersji matowej z kropkami wygląda bosko! Świetny pomysł na dodanie wyjątkowego efektu nudnemu odcieniowi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, wróciłam! :)
    Nie przepadam za tego typu niebieskościami, ale lakier Essie chętnie przygarnęłabym :) Piękne masz paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ładny! aczkolwiek na pierwszym zdjęciu najbardziej mi się podoba,gdy jest bardziej niebieskawy niż zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo optymistyczny kolor - a jak BŁYSZCZY :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny kolor ma :) Pierwsze zdjęcie idealnie pasuje do kolorystyki szablonu :D

    OdpowiedzUsuń
  27. W wersji matowej wygląda na prawdę świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super z tymi kropkami, muszę zrobić sobie podobne mani:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny kolor. Zazdroszczę też kształtu paznokci, też próbuję swoje do takiego doprowadzić, jednak kiepsko mi z tym idzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzięki :) chociaż ja nie jestem z nich do końca zadowolona ;p

      Usuń
  30. W jaki sposób robisz te kropeczki? ;p
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw zmatowiłam lakier matowym top coatem, a potem błyszczącym topem zrobiłam sondą kropeczki :) prosta rzecz, a fajnie wygląda :)

      Usuń
  31. Bardzo podoba mi się kolor. ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny kolor, w ogóle cała kolekcja jest bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny kolor, w ogóle cała kolekcja jest bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolor, w ogóle cała kolekcja jest bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękny kolor, w ogóle cała kolekcja jest bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  36. A mnie wręcz przeciwnie - zachwycił totalnie!I zostawiłabym go w wersji pierwszej, boski <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Z kropeczkami wygląda genialnie :)
    Sam kolor także mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Odcień bardzo ładny :) Kropki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. boski kolorek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...