środa, 15 stycznia 2014

Born Pretty Store stamping plates || płytki do stempli

Dziś pokażę Wam zestaw płytek do stempli, które dostałam w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store. Zestaw składa się z 16 płytek o następujących numerach: m56,m59,m60,m61,m64,m65,m66,m69,m71,m73,m74,m75,m76,m77,m78,m79.

Today I'll show set of stamping plates, which I received from Born Pretty Store. The set includes 16 plates: m56,m59,m60,m61,m64,m65,m66,m69,m71,m73,m74,m75,m76,m77,m78,m79.


Płytki przychodzą oklejone niebieską folią, więc przed użyciem należy pamiętać o jej zdjęciu. Jednak jedna płytka była bez folii, cała porysowana i wygląda na używaną.

The stamp plates have a blue foil on them, so remember to take it off before first use.
One plate came without foil and it's all scratched and looks like it was used.


Teraz pokażę Wam z bliska po kolei każdą płytkę, zaczynając od tej porysowanej.

Now I show you each plate, so you can take a closer look on them. Starting from the scratched one.





















A teraz przykładowe wzorki odbite z różnych płytek. Odbijają się raczej dobrze, aczkolwiek mam wrażenie, że niektóre są za mało wyżłobione. Albo to moja nieudolność, bo często zdrapuję za dużo lakieru i wtedy się nie odbija, albo za mało i wtedy mam plamę.

And now some examples of stamps from different plates. They stamp rather well, but sometimes I think that the patterns are not deep enough. Or maybe it's my fault, because I scrap too many polish and then it didn't stamp, or too less and then I have a blot.



Która płytka Was się najbardziej podoba? Bo mnie m60, m64 i m78.

Which plate do you like at most? I like m60, m64 and m78.

 
http://www.bornprettystore.com/

I pamiętajcie o kodzie zniżkowym - 10%!

And remember about the code to 10% off!


39 komentarzy:

  1. m59, m73, m77 > moje typy :) ja mam 2 płytki z bps i jestem w fazie testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają identycznie jak konad

    OdpowiedzUsuń
  3. 59,60 i 66 mi się podobają :)
    Oni maja u siebie tez takie kanciaste płytki i wydaje mi się, ze one maja większe wzorki calopaznokciowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale będzie wzorkowych mani :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne płytki :) ciężko mi wybrać która najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zdrapkę i stempelek z Konada już od dłuższego czasu, za 20zł na któryś targach kosmetycznych kupiłam :P ale nie znalazłam jeszcze odpowiedniej płytki xD

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne wzorki :) to teraz czeka Cię sporo zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja szukam wzoru arabeski i znaleźć nie mogę ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie są sliczne, podoba mi się kokardka ;d ciekawa jestem co zmalujesz na paznokciach ;-)

    jesli jeszcze nie bierzesz udziału, zapraszam do mnie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Także zdecydowałam się na taki sam zestaw ale u mnie wszystkie były zapakowane i z folia ochronną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są ładne, m66 bardzo ciekawa :)
    Teraz czekam na piękne stempelkowe mani w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. M 66 jest dosyć wyjątkowa, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio przeglądałam namiętnie płytki BPS ale żadna szczególnie mnie nie zachwyciła i w ostateczności wzięłam lakier holo ;) hihi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, niezła porcja! Czekam na nowe zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama nie wiem mnie płytki z BPS nie powalają, ostatnio się wybredna robię :D troszkę słabo z tą jedna porysowaną, no ale trudno. Sama mam jedną płytkę od nich i spisywała się całkiem nieźle. A z tym ściąganiem lakieru, zauważyłam, że lepiej ściągnąć więcej a jak płytka jest dobrze wyżłobiona to i tak się ładnie odbije, przecież nikt nie chce mieć plam^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie a tutaj jak ściągam za dużo to się nie chce odbijać, więc jednak są kiepsko wyżłobione. Nadal szukam dobrych płytek i chyba zamówię Cheeky :D

      Usuń
  16. to czekam na zdobienia paznokci :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu, w którym wygrać można aż 3 zestawy kosmetyków Mythos

    OdpowiedzUsuń
  17. wow! wiele ciekawych wzorów -czekam na pokazanie ich na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkei wzory są ciekawe. A jak się korzysta z takiej płytki może mała instrukcja?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo, Kasiu, ale u Ciebie dzisiaj po angielsku :))
    Ja jakoś boję się tych płytek, obawiam się, że taka niezdara jak ja sobie z nimi nie poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeczuwam paznokciowe szaleństwo na blogu :) Życzę udanego stemplowania!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sprawa, ja niestety nie umiem się czymś takim posłużyć. Miałam płytkę z Essence i nie wiem, czy to był badziew, czy ja nie umiałam tego użyć i na tym się skończyła moja przygoda ze stempelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O jejku kiedy Ty wykorzystasz te wszystkie wzorki !! :P ja mam dwie płytki i nigdy z nich nie korzystałam, bo najzwyczajniej po prostu nie potrafię :( Nigdy nie wychodzą mi stempelki tak jak bym chciała :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale będzie stemplowanie :D m66 mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, ale tego jest. Czasem mi się marzy jakiś wzorek na paznokciach, ale nie mam ani jednej takiej płytki. Muszę sobie gdzieś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Poszalałaś ! Ja nie mam czasu na zabawy z takimi rzeczami - u mnie musi lakier schnąć w sekundę i krycie po jednej warstwie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie do mnie przyszły zamówione płytki z Konad i są takie same wzory ;D Np ta m59 :) Ciekawa jestem co z nich wyczarujesz ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. mam m60 i byłam rozczarowana jak zobaczyłam wielkość wzorów całopaznokciowych, są strasznie malusie i nigdy ich nie użyłam. m73 mam oryginalną z Konada i jest sporo większa (w sensie że wzory są większe, ale też odrobinę za małe na moje paznokcie). Generalnie BPS ma świetne płytki, ale te sześciokątne - one są rewelacyjne, mam już kilka i dobrze mi się z nimi pracuje :) Niedawno kupiłam też płytki z Bundle Monster i również jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam ostatnio zaczepiana przez obsługę sklepu na FB, jednak odpuściłam bo ja mam dwie lewe ręce do takich zdobień. Wolę oglądać i podziwiać u kogoś :))) Z Konada do tej pory gdzieś pałęta się zestaw i muszę go komuś oddać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super te płytki :) tez bym takie chciala :)
    zapraszam na moj paznokciowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Matko! jakie cuda :D Strasznie mnie ciekawią te płyteczki, ale obawiam się, że jakby przyszło co do czego to nie potrafiłabym ich właściwie użyć ;|, jakoś manualnie to nie jestem za bardzo uzdolniona ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...