poniedziałek, 8 września 2014

MUA, Blusher, róż do policzków Lolly

Dziś opiszę Wam róż do policzków w kamieniu firmy MakeUp Academy. Kupiłam go w mintishop za niecałe 6 zł i uważam to za świetną inwestycję.



Wybrałam kolor Lolly, czyli pomarańczkę, chociaż w zależności od światła ma też lekkie, różowawe nuty, czyniąc całość bardziej koralową, brzoskwiniową.
Róż zawiera w sobie malutkie drobinki, które uwidoczniają się w słońcu, ładnie rozświetlając policzek.



 
 Pigmentacja bardzo dobra. Ja używam do nakładania pędzla Hakuro H24, wystarczy, że raz "przejadę" po różu i już mam odpowiednią ilość produktu. Na twarzy dobrze się rozciera, nie tworzy plam. Utrzymuje się cały dzień, nie blaknie, nawet podczas upałów (testowałam go przy około 40 stopniach!).

Może na zdjęciach tego nie widać, ale opakowanie różu jest bardzo małe. Ja jak go otrzymałam to zdziwiłam się, że aż tak. Jak macie jakiś większy pędzel to może być problem. Poza tym otwieranie nie należy do najłatwiejszych, zawsze się obawiam o złamanie paznokcia. Ale wybaczam mu to.


Podsumowując, jak najbardziej polecam Wam ten róż! Cena bardzo niska, a jakość bardzo dobra. Jak będziecie coś zamawiać w sklepach internetowych z kosmetykami, to dodajcie do koszyka także ten róż.

51 komentarzy:

  1. ja niestety jestem za blada na róż i jak się pomaluje to wyglądam jakbym przebiegła z 2 kilometry :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to musisz wybrać jakiś mniej napigmentowany albo delikatniej nakładać :)

      Usuń
  2. ślicznie się zgrywa z Twoją buzią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale on ładny :) Ale mam już trzy róże w podobnych odcieniach więc rozsądek mówi nie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie masz? chociaż może lepiej nie mów, ja też mam kilka róży i na razie nie chcę kupować ;p

      Usuń
  4. kocham róże ! zapominam często o nich bo makijaż często na szybko przed pracą robię ale i tak bardzo mi się podoba taka opcja w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czasem zapominam, ale w sumie nałożenie różu nie zajmuje dużo czasu ;)

      Usuń
  5. nie znam tej firmy

    __________________
    a u mnie?
    fashionowo i seksownie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ślicznie na poliku. Z MUA mam tylko paletkę cieni, która bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie swoją jakością. Kolorystyka też jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny, uwielbiam takie koralowe róże ;) Bardzo Ci w nim ładnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny ;) nie lubię typowo różowych róży do policzków ;) jak na niego trafię to chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę takie bardziej z pomarańczowymi nutami :)

      Usuń
  9. Nie używam różu, więc trudno mi się wypowiedzieć - ale się wpiszę, co mi tam. Obecna! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no cześć :D ja też kiedyś nie używałam różu, ale teraz lubię tak podkreślać policzki :)

      Usuń
  10. Miałam dwa kolorki różyków z MUA, bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest śliczny. Bardzo podoba mi się ten kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny odcień:) fotogeniczna buźka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D chociaż ja uważam, że raczej źle wychodzę na zdjęciach ;p

      Usuń
  13. Szalenie mi się podoba kolorek, w ogóle dobrze się czuję w takich brzoskwinkach na ustach i policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to śliczną masz buzię!

      Usuń
    2. dziękuję! :) ja też dobrze się czuję w takich kolorach :)

      Usuń
  14. pięknie Ci w nim! :)))
    podoba mi się ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor, na skórze prezentuje się znakomicie :)
    Ja znów mam odcień Cupcake i także jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wygląda na buzi, podoba mi się ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo subtelnie wygląda na poliku ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam i bardzo sobie chwalę róże MUA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie pamiętam, że u Ciebie o nich czytałam :D

      Usuń
  19. Bardzo ładny codzienny kolorek, taka morela lub brzoskwinka:) cena kusi wiec może dorzucę go do koszyka jak będę robić zakupy w minti:) obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładniusi :D Jedziesz na Beauty F? Ja będę w niedziele ok 14 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadę, ale raczej w sobotę z rana, żeby kupić to co chcę :D

      Usuń
  21. Ja zamierzam sobie kupić jakiś róż ;) Bardzo fajnie ten wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Faktycznie dobra inwestycja... świetna kreska na oku... dziś ćwiczyłam i ni w ząb mi nie idzie....

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny odcień, sama gustuje w takich pomarańczkach. :) Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ma piękny kolorek! Za taką cenę chętnie wypróbuję w przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładny róż, na twarzy wygląda lekko i naturalnie

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny kolorek! Szkoda, że mam tyle róży... bo z chęcią bym go kupiła :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...