czwartek, 14 listopada 2013

Orly, Melodious Utopia

Dziś pokażę Wam mój pierwszy lakier Orly, który udało mi się dorwać na wyprzedaży blogowej u Mani.



Lakier ten pochodzi z kolekcji wiosna 2013 Hope and Freedom.

Kolor jak widać to żółty, jednak nie taki zwyczajny, bo zawiera w sobie shimmer połyskujący na różowo-pomarańczowo, czym oczywiście mnie urzekł. Jak dla mnie mógłby on być bardziej widoczny, ale i tak w słońcu czy sztucznym świetle lakier ładnie błyszczy.


Pędzelek klasyczny, długi, cienki - takie lubię najbardziej. Bardzo mi przypadła do gustu gumowa zakrętka, dzięki czemu wygodnie się trzyma.
Konsystencja raczej z tych rzadszych, ale dobrze mi się malowało.
Do pełnego krycia potrzebne są dwie grubsze warstwy albo trzy cieńsze (lewą rękę udało mi się ładnie pomalować dwoma warstwami, a na prawej - jak zwykle tutaj mi gorzej wychodzi - potrzebna była trzecia, ponieważ widoczne były jeszcze prześwity).



w świetle dziennym, kolor dobrze oddany


I jak Wam się podoba ten lakier? Mnie się bardzo spodobał, z resztą sam pędzelek i to, że mi się bardzo dobrze malowało zachęciły mnie do kupna innych lakierów Orly.

52 komentarze:

  1. Kurczę, bardzo mi się podoba :) Nie mam żadnego lakieru Orly, jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Ja je polubiłam, i myślę, że jak już będę kupować jakieś droższe lakiery, to właśnie będą to Orly :)

      Usuń
  2. Piękny odcień, nie spodziewałam się, że cytrynka tak bardzo mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w rzeczywistości jest delikatniejszy, jaśniejszy.

      Usuń
  3. bardzo go lubię ;) ale mi słabo kryje i wolę dawać na jakiś biały/nude. chyba mam dziwne paznokcie. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, muszę następnym razem spróbować na białym, może wtedy stanie się bardziej neonowy :)

      Usuń
  4. Piękny kolor, w buteleczce wygląda jakby był nieco zielony :)
    A no i szkoda że nie jest całkiem kremowy, jak dla mnie oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ soczysty! Cudo, strasznie mi się podoba, lubię takie :D I że jeszcze shimmerek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, te zdjęcia :/ On naprawdę nie jest bardzo soczysty, polecam spojrzeć na zdjęcie na FB. Chociaż i tak rzuca się w oczy, jak to żółtek :D
      No i shimmerek też bardzo lubię <3

      Usuń
  6. Przepiękny jest ten kolor!
    sezon polowania na Orly uważam za otwarty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie poczekam do targów, żeby trochę taniej kupić :)

      Usuń
  7. Ale soczysty kolorek, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przyjemniaczek z niego :)
    kochana co do zdjęć, to pan google postanowił wprowadzić sobie autokorektę :/ możesz to wyłączyć o tu https://www.google.com/settings/plus , zjedź do zakładki zdjęcia i wyłącz autokorektę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wielkie dzięki! już to wyłączyłam i edytowałam post, także ostatnie zdjęcie najlepiej oddaje kolor ;)

      Usuń
  9. Przyjemniak. Strasznie podobają mi sie takie kolory u innych, jednak sama nie lubię mieć takich paznokci...

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny... i te drobinki :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie grubo na paznokciu wygląda, ale kolor całkiem ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalny lakier za sprawą nietypowego połączenia intensywnej żółci i drobinek. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Orly ma świetne lakiery:) a ten kolor jest taki radosny:) inaczej ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooo, ale cudowny kolorek :)

    P.S. Wpadnij na rozdanie: http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2013/11/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog i notka :3
    ciekawie tutaj :d
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony :*

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam jeszcze lakierów tej firmy. takiego kolorku szukałam latem,ten jest strzałem w 10 ;) muszę się za nim rozglądnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czad! Jak na żółty lakier, to ma świetne krycie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak powiem Ci, że bardzo ie lubię żółtego koloru na paznokciach to czasem mi się zdarza że mi się w jakiś dziwny sposób spodoba i to jest chyba najlepszy żółty jaki widziałam. Do tego stopnia że sama bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny kolor.. idealny na poprawienie humorku w pochmurne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się, jest nietypowy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. The shimmer makes it look special! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. aż bym chciała taki lakier, wspaniały kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Niezwykle pozytywny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowity ten kolorek słońca.

    OdpowiedzUsuń
  25. idealny!

    Jeżeli masz ochotę serdecznie zapraszam Cię na moje rozdanie;)
    Do wygrania niespodziankowa paczuszka;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odrobina słoneczka na paznokciach teraz na pewno się przyda :)
    Dodaję do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow ale kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szalony kanarek :) ale bardzo mi się podoba i przyciągnął moją uwagę już dawno.

    OdpowiedzUsuń
  29. ależ on cudowny! narobiłaś mi ochoty na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow niemalże neonek :) Uwielbiam takie lakiery na lato!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny, soczysty kolor :) lubię taką odskocznię od szarówy za oknem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...