piątek, 14 lutego 2020

Walentynkowe serduszkowe, Valentine's heart nails

Witajcie w Walentynki! Dawno już nic nie dodawałam, ciągle brakuje czasu :P Ale jak jest kolejna okazja to musiało się pojawić jakieś zdobienie.
Dla przypomnienia paznokcie z poprzednich lat: stemplowe kolorowe serduszka - KLIK, brokatowe serduszka - KLIK, czarne serduszkowe stemple - KLIK, czerwone róże - KLIK, nieco mniej walentynkowe biało-czarne kropeczki - KLIK, oraz zeszłoroczne kaktusy - KLIK.


W tym roku postawiłam na szybkie i bardzo łatwe zdobienie. Dwa lakiery, sonda czy wykałaczka i jazda. 5 minut i po robocie :) Czyli po prostu dorysowałam serduszka. Trochę koślawe, ale z daleka spoko wyglądają.


Do zdobienia użyłam:
różowego Lovely Delicious nail polish nr 2, białego Flormar Matte M01, sondy do zrobienia serduszek oraz na wierzch top coat Sally Hansen Insta-Dri.



Dajcie znać jak Wam się podoba takie minimalistyczne zdobienie.
I jak spędzacie Walentynki? Dla mnie dzień jak co dzień więc najpierw tradycyjnie trening na siłowni, a wieczorem obejrzę sobie coś na Netflixie :)

3 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...