piątek, 19 września 2014

Golden Rose Holiday 78

Dziś opiszę Wam neonowy piasek z Golden Rose, w kolorze, który niestety w Polsce nie jest dostępny - ja go kupiłam w Gruzji.



Buteleczka prostokątna mieszcząca 11,3 ml lakieru, z kwadratową zakrętką, która dobrze leży w dłoni.
Pędzelek nieco szerszy, równo ścięty.



Konsystencja w sam raz, nie za gęsta ani niezbyt rzadka, dobrze się maluje bez zalewania skórek.
Jedna warstwa już dobrze kryje i jeśli macie krótkie paznokcie to na pewno Wam wystarczy. Ja jeszcze pod światło widziałam lekkie prześwity więc dodałam drugą warstwę.
Lakier bardzo szybko wysycha, piaskowa struktura szybko się uwidacznia i po ok. 10 minutach lakier jest całkowicie utwardzony. W dotyku jest lekko chropowaty, co ja bardzo lubię. :) Może zdarzyć się, że drobinki nam się zbiorą na brzegu paznokcia, więc aby o nic nie zahaczać lepiej je od razu spiłować (szczególnie jeśli planujecie zakładać rajstopy).


Kolor 78 to taki brzoskwiniowo-pomarańczowo-łososiowaty odcień, najczęściej chyba jednak pomarańczowy. Wydaje mi się, że jest podobny do Lovely Ibiza 3. Zawiera w sobie srebrny shimmer, widoczny szczególnie w buteleczce, a na paznokciach daje leciutki połysk.




Po dwóch dniach postanowiłam dodać do niego zdobienie, wykorzystując białe piegi i złote ćwieki, które udało mi wygrać u puszki. Nie wiedziałam, co innego mogę z nich wykombinować, więc też postawiłam na kwiatki. Później zorientowałam się, że nawet lakier bazowy też mam pomarańczowy, tak jak i puszka. Nie chciałam aż tak wszystkiego kopiować, jakoś samo wyszło. ;p Na wierzch dodałam bezbarwny lakier Safari, dlatego piaskowy efekt nie jest już tak dobrze widoczny.



Dwa piegi z prawej ręki mi odpadły następnego dnia, ale widocznie jakoś źle się przyczepiły, bo potem jeszcze raz przykleiłam je na kropelkę bezbarwnego lakieru i na wierzch jeszcze grubą warstwę i trzymały się dzielnie. Nawet przetrwały szorowanie garów.





Jak Wam się podoba taki neonowy piasek? Moim zdaniem super się prezentuje! I z ćwiekami fajnie się komponuje. :)

46 komentarzy:

  1. piękny jest! Chciałabym go i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jest boski. Zazdroszczę Ci go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto mnie zna, to wie, że za łososiem nie przepadam... ale na tobie wygląda spoko i do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ich w całym krakowie szukałam wrrr : c

    OdpowiedzUsuń
  5. No tylko pozazdrościć Ci tych cudnych lakierów, które przywiozłaś ze sobą z Gruzji :D Kolejny cudny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I zdobienie i sam w sobie lakier jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego, dlaczego kusisz skoro to cudo u nas jest niedostępne.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny odcień, żaróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest, szkoda że niedostępny u nas

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczniaczek ;) szkoda, że u nas nie można go kupić, na pewno bym się na niego skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam piaski, to wykończenie. Piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentuje, w szczególności z tymi uroczymi kwiatuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piaski uwielbiam! A ten kolorek wygląda genialnie, nie tylko latem! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny ten piasek ;D i kwiatuszki urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piaski to moje ulubione wykończenie. paznokcie ślicznie wyglądają z tymi kwiatkami, piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lubię pomarańczowego, ale ten bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny :) Nie przepadam za pomarańczowymi lakierami, ale ten bardzo mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny ten piasek jest :P Te kwiatuszki dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ładny :) śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor takiego jeszcze nie mam, zdobienie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczny kolorek, na lato super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię piaski bo one najdłużej trzymają mi się na pazurach i kolorek jest cudny, a ostatnio zainwestowałam w pewien marmurek, lecz szału nie ma, wygląda jak piasek.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piasków nie lubię, ale zdobienie wyszło ładnie, złote ćwieki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piaski uwielbiam, sama mam sporo właśnie z Golden Rose, mi się najbardziej podoba bez dodatkowych zdobien ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt jest przepiękny i kolor również mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne, ale zdobienia już nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. jejku jejku jaki piękny! wspaniały jest

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny kolor, może pojawi się też u nas w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor piękny, ale wolałabym wersje zwykła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja cieeee, jaki boski kolor! Szkoda że niedostępny w PL

    OdpowiedzUsuń
  31. cudny neon!
    zdobienie kojarzy mi się z flakonem perfum Daisy by MJ :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju! Jaki piękny kolor! Uwielbiam neony, wielka szkoda, że nie jest u nas dostępny :( Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Lakiery z tej serii uwielbiam a Twój kolor jest obłędny!!!!
    Dla mnie lepiej bez kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...