poniedziałek, 22 września 2014

Ladycode by Bell, CC krem, kompleksowy fluid upiększający 01 natural

Dziś opiszę Wam mój pierwszy CC krem, który kupiłam w Biedronce. Jest on produkowany przez firmę Bell.


 Fluid znajduje się w odkręcanej tubce stojącej na "głowie".
 Zapewnienia producenta:


Konsystencję ma lekką, dość lejącą, co idzie w parze z zawsze upaćkaną zakrętką. 


Kolor 01 natural, mimo, że jest najjaśniejszy, to jednak do bardzo jasnych nie należy. Po wyciśnięciu z tubki niby mamy ładny, jasny beż, jednak już podczas rozsmarowywania wychodzą z niego ciemniejsze tony.


Krycie ma lekkie, ale dla mnie wystarczające, ładnie ujednolica koloryt skóry, kryje jakieś drobne zaczerwienienia i cienie pod oczami, a na moje popękane naczynka na płatkach nosa zwykle muszę dołożyć jeszcze cieniutką warstwę.
Wykończenie jest ładne, nie jest to mocne rozświetlenie, ani płaski mat. Jednak po jakimś czasie zaczyna mi się świecić nos i broda, mimo, że ogólnie problemów ze świeceniem nie mam, dlatego też zwykle nakładam jeszcze puder, również po to, aby wygładzić twarz, ponieważ po użyciu fluidu zostaje wyczuwalna warstewka.

Ja zwykle maluję się w sztucznym świetle, gdzie wszystko wygląda pięknie, więc wyobraźcie sobie moje zdziwienie, kiedy później przeglądam się w lusterku w samochodzie i widzę marchewkę na twarzy! Niestety, ten fluid się utlenia i wychodzi z niego pomarańczka, więc dla bladziochów zdecydowanie odradzam, chyba, że chcecie sobie "opalić" twarz.

Tutaj możecie zobaczyć na dłoni po kilku minutach od nałożenia:


Na twarzy, gdy jest lepiej rozsmarowany, może nie jest to aż tak widoczne, ale jednak. Próbowałam to uchwycić na zdjęciu, ale oczywiście aparat tego nie wyłapuje, na żywo twarz jest jeszcze bardziej ciemniejsza.

z lewej chłodne, z prawej cieplejsze oświetlenie
Podsumowując, ten CC krem byłby nawet fajny, gdyby nie to ciemnienie. Nie wiem, czy oryginalny Bell tak samo się sprawuje, bo o nim czytałam raczej dobre recenzje i nigdzie nie było o utlenianiu... Może wersja dla Biedronki jest jakaś lipna? Jednak zużyję ją, bo teraz gdy się opaliłam to nawet mi pasuje. Jednak jeśli macie bardzo jasną karnację to nie kupujcie tego fluidu.

31 komentarzy:

  1. Ale śliczna Kasia ;) Szkoda że ciemnieje, ja nie trafiłam znowu na półke z tymi kosmetykami. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak ciemnieje. Przez to się nie skuszę na niego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. mega ciemny

    ______________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam go w Biedrze ;) ale jeśli naturalny to najjasniejszy odcień to ja mówię pas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy, jednak jak ciemnieje to troszkę lipnie i dlatego się na niego nie zdecyduję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam DD z tej firmy i mimo mojej jasnej karnacji jeszcze bardziej mnie rozjaśnia. Widocznie mają coś nie tak z pigmenacją

    OdpowiedzUsuń
  7. oj jak ciemnieje to nie dla mnie : c eh tak trudno znaleźć jasny podkład/krembb/krem cc

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor ale niestety wszelkie bb i cc za slabe jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie używam Bb kremów, choć kuszą mnie i moze kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzyłam na niego, ale kolorek niestety zdecydowanie za ciemny...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mialam go I strasznie przesuszał mi skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ciemny kolorek to zapewne dla mnie bedzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojoj..ogromny minus z tym utlenianiem i zmianą koloru. Można sobie strzelić niezłą niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam krem DD z Ladycode i jestem zadowolona. Jest jasny i nie ciemnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O, to ja nie mogłabym go używać, mam jasną cerę, a faktycznie ją przyciemnia... A oczy masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aj szkoda, że ciemmnieje :( ja mam podkład z tej Biedronkowej wersji i on jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na początku ucieszyłam się, że jest jaśniutki, w moim odcieniu, ale rzeczywiście ciemnieje o to go u mnie skreśla.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię jak podkład jest w takiej tubce bo zawsze wypływa i wszystko jest brudne. Szkoda że ciemnieje :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę tą markę...
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko, okropnie ciemnieje... Zdjęcie twarzy widać inaczej wyłapało temperaturę kolorów, ale na swatchu na dłoni widać to mocno - po wyciśnięciu śliczny beżyk, a po rozsmarowaniu pomarańcza. :/

    OdpowiedzUsuń
  21. widziałam go, ale obawiałam się jego wyglądu

    OdpowiedzUsuń
  22. Już wiem czego nie kupować :) Ale kreski to masz boskie!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie,
    co powiesz na wspólną obserwację?
    www.ourloveourpassion.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że ciemnieje, bo na początku odcień wydawał się fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam jakiś CC z biedronki i był kiepski. Teraz testuję CC z kolastyny i nowość - CC soraya - oba są świetne i mogę je z czystym sercem polecić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie niestety sięnie sorawdzał , a Ty masz sliczne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. widać że ciemnieje, to bardzo duzy minus ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie bladziucha na pewno by się nie nadawał :(

    OdpowiedzUsuń
  28. właśnie rozglądam się za kremem BB lub CC dla siebie :D ale w sumie mam czas do następnych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  29. Uuu nieładnie, ciemnienie jest niewybaczalne :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...