piątek, 12 września 2014

Ciapki i kreseczki

W poprzednim poście pokazywałam Wam biel i teal z Flormaru i wspomniałam, że po dwóch dniach dodałam do nich zdobienie, więc oto i ono.


Zobaczyłam je u ewlyn i tak mi się spodobało, że musiałam je wykonać u siebie, tylko zmieniłam kolorystykę. Wystarczy nam jedynie gąbeczka, ciap ciap, potem cienki pędzelek i czarny lakier, którym robimy kreseczki. Oczywiście mi kreseczki wyszły trochę za grube, ale i tak całość mi się podobała. Prosto i efektownie.



Na powyższym zdjęciu widać mój "warsztat" w tle, czyli co wykorzystałam:
Flormar Matte M01, Flormar Matte M05, Golden Rose Rich Color 35, Essence gel-look top coat, cienki pędzelek i kawałek gąbki.




paznokcie pozdrawiają znad jeziora Sioni w Gruzji :)

Jak Wam się podoba to zdobienie? Myślę, że jak by zrobić je w zieleniach to by przypominało kiwi. Na pewno jeszcze wypróbuję z innymi kolorami.

49 komentarzy:

  1. Takie jakby dmuchawcowe ;) Ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wygląda :) Łatwe i szybkie do wykonania, a coś się dzieje, na paznokciach i nie są nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby tylko takie ciapki, a jak genialnie wyglądają! Jestem zachwycona! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomina mi trochę smoczy owoc, w różach byłoby w ogóle identyko :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ewlyn miała w takiej kolorystyce i ktoś wspomniał, że wygląda jak smoczy owoc :P

      Usuń
    2. No właśnie, jakby tak pójść w róże? :)

      Usuń
  5. Niby wzorek bardzo prosty a jednak wygląda niesamowicie zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Na białym tle wygląda naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosto i efektownie :D
    Ja sie zastanawiam jak ty x tymvtopem z Essence wytrzymujesz, u mnie na suchym lakierze godzinami się utwardzał:v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i nie wysycha błyskawicznie, ale po jakichś 10-15 minutach jest utwardzony no i najważniejsze że nie rozmazuje wzorków :)

      Usuń
  8. O.... będę musiała to jeszcze raz zrobić w jakiejś mięcie... :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie Ci to wyszło :)
    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne w tej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wzór :))

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wzoreczek ;) takie jeżyki, które ładnie zdobią paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja:)
    Niby tylko kilka kresek i ciapnięć gąbką a efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe, no właśnie się zastanawiałam gdzie to już widziałam ;) fajna wersja, bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zobaczyłam je u Ewy od razu trafiły do folderu z pomysłami :) fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialne takie "dzikie" to zdobienie! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentują się fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie to zdobienie jest nawet lekko drapieżne, fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny efekt ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę świetne. Zawsze powtarzam " w prostocie siła" i można pokombinować fajnie z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny pomysł na zdobienie, ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo mi się podoba połączenie kolorków, wzór:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Troszkę podobne do kiwi, taka myśl mi się nasunęła :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...