środa, 10 września 2014

Flormar Matte M01 & M05

Dziś pokażę Wam dwa matowe lakiery z Flormaru. Pamiętam, że o bieli czytałam wcześniej u puszki i wiedziałam, że muszę ją kupić, a przy okazji do koszyka wpadł drugi kolor.



M01 (o nazwie White Board) to czysta biel. Konsystencja raczej z tych ciut gęstszych, 2 warstwy potrzebne są do pełnego krycia. Lakier dość szybko wysycha, więc trzeba szybko malować, nie ma czasu na poprawki. Natomiast jeszcze przez jakiś czas jest plastyczny. U mnie niestety pojawiły się pęcherzyki powietrza. :/ Jeśli szukacie idealnej bieli ta może się sprawdzić, ale ja bym wolała dodać na wierzch jakiś wysuszacz.


M05 to ciemny niebieski z nutą zieleni, taki "teal". 1 warstwa bardzo dobrze kryje i tyle widzicie na zdjęciach. Już dawno nie miałam jednowarstwowca! Tym kolorem malowało mi się lepiej niż bielą. I utwardził się szybciutko. Wykończenie nie jest bardzo matowe, raczej lekko satynowe.


Buteleczki tych lakierów są dość wysokie, z długą zakrętką. Pędzelki klasyczne, cienkie, równo ścięte.

Po dwóch dniach dodałam do nich zdobienie, ale o nim w następnym poście.



Co sądzicie o tych lakierach? Lubicie takie niebiesko-zielone odcienie?

31 komentarzy:

  1. nie znam matów od flormaru, ale lubię ich lakiery bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie niebiesko-zielone odcienie, ale nie na paznokciach :) Tzn. u kogoś tak, ale nie na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne kolorki ,zielony śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta morska zieleń bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie!


    _____________
    a u mnie?
    do rozdania jedna z pięciu pięknych sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam dużo dobrego o tej bieli, muszę ją wreszcie wypróbować :) Chociaż wolę raczej te rzadkie lakiery...

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie właśnie jakoś ta biel nie przekonała :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktualnie na moich paznokciach gości lakier Flormar i jestem z niego bardzo zadowolona. Wygodniejszy byłby szeroki pędzelek, ale nawet nie najgorzej się nim malowało :) Teal podoba mi się bardzo, do bieli cały czas się przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten mat tealowy - jest bardzo fajny. Mam też czerwień i neonowy róż z tych matów. Czerwień dość długo była plastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor nie do końca mój ale widzę ze kolorystyka taka sama jak szata graficzna u Ciebie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się bliżej przyjrzeć tej serii Flormara, ostatnio matowe lakiery bardzo polubiłam za czas schnięcia i genialną trwałość :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jedyne maty z jakimi miałam do czynienia to chyba te od GR :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam tą serię oba są genialne !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta biel, aż się prosi o jakiś stempel ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wyglądają razem, ten biały prawie jak korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam jeszcze lakierów z tej firmy, ale biel chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie przepadam za matami, ale słyszałam że Flormar ma niezłe lakiery:)
    http://fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten niebieski kolor jest piękny! Podoba mi się też wykończenie tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy ten morski kolorek ;) mnie białe lakiery wszystkie bąblują niestety :( na dodatek szybko gęstnieją i niewiele wykorzystam ich z butelki :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie musze je poznać, bo wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...