środa, 25 lipca 2012

Zakupy Avon katalog 10/2012


Dzisiaj pokażę Wam, co kupiłam w Avonie w katalogu 10/2012.




Avon Senses, żel pod prysznic Tropics i Lagoon (po 6,99 zł);
Avon Naturals, zestaw trzech żeli pod prysznic za 9,99 zł z Internetowej oferty dla Konsultantek, wybrałam zapachy granat i aloes, mleko i miód, fiołek i liczi;
Woda toaletowa Perceive Dew (39,99 zł) - bardzo fajny zapach, świeży, zielono-cytrusowy;
Spray przyspieszający wysychanie lakieru (13,99 zł)- mój pierwszy taki specyfik, ciekawe jak się sprawdzi;
Odżywka do paznokci 24K ze złotymi drobinkami (9,99 zł);
Lakier Nailwear pro Apricot Mystery (13,99 zł);
Lakier Nailwear pro+ Starry Sky (13,99 zł);
Deozodoryzujący krem do stóp (8,99 zł);
Bransoletka Ecohero wspierająca fundację Hello Green Tomorrow (15 zł).

Jak widzicie dużo żeli pod prysznic, będzie się czym myć ;p

A Wy zamawiałyście coś z tego katalogu?


18 komentarzy:

  1. Ja właśnie przegladam katalog nr 11 - ten najnowszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam halt za avon narazie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten spray przyspieszający wysychanie lakieru. Calkiem dobrze się spisuje i natłuszcza skorki, ale trzeba uważać żeby nie utłuścić wszystkiego dookoła :)
    Najlepiej psikać nad umywalka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaszalałaś. :) żele z avon są całkiem fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore zamówienie:)
    Lubię te żel pod prysznic Senses :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś zamawiałam żele ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te żele muszą być fajne. Ja generalnie nie zamawiam właściwie ani z Avonu ani z Oriflame:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te żele pod prysznic, sama bym chętnie zamówiła :) Ech, jak dobrze że nie mam ostatnio żadnej konsultantki pod ręką, muszę walczyć z manią zakupową :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeej jak ja dawno nie zamawiałam nic z AVON-u :(
    Uwielbiam ten spray do paznokci :) Tylko uważaj i nie pryskaj nim nad biurkiem albo drewnianą podłogą ;) Polecam dywan albo świeże powietrze :) Można się nieźle poślizgnąć ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. same cudenka, prawie wszytsko co pokazalas to zamierzam kupic w przyszlosci ;D takze czekam na recenzjie czy warto :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. no no wielkie zakupy, lubię żele Senses

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam nad zakupem tej bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lagoon ma swietny zapach, a odzywka byla zawsze moim numerem 1 wsrod odzywek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. spore zakupu :) dawno nie miałam styczności z kosmetykami Avon

    OdpowiedzUsuń
  15. sporo tego:) dawno nie zamawiałam niczego z Avonu:) Muszę przeglądnąć katalog..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te żele z Senses:) Lagoon ma śliczny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem konsultantką Avon , ale akurat w tym katalogu nic nie zamawiałam. Żele z Avonu też osobiście lubię , mają piękne zapachy. Mam do cb pytanie. Czy ta Odżywka do paznokci 24K ze złotymi drobinkami jest dobra ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...