piątek, 20 lipca 2012

Alterra, maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych granat i aloes


Dzisiaj przedstawię Wam maskę Alterry, o której na pewno już słyszałyście. Ja czytałam o niej sporo dobrego, dlatego postanowiłam ją wypróbować.




 
Konsystencja maski jest średnio-gęsta, dobrze się rozprowadza i nie spływa z włosów. Opakowanie dobre, miękka tubka, z której można do końca wycisnąć kosmetyk.




Ogólnie nie mam zniszczonych włosów, jedynie końcówki lekko suche i rozdwajające się. Maskę używałam na długość włosów, gdyż u nasady mi się przetłuszczają, więc nie chciałam ich dodatkowo obciążać.



Producent zaleca stosowania maski raz w tygodniu na mokre włosy i pozostawienie jej na czas odpowiedni dla ich potrzeb. I weź tu się człowieku domyśl, jaki ten czas powinien być. Ja ją trzymałam na włosach około 10 minut. Już podczas zmywania czuć, że włosy są wygładzone, ale nie zauważyłam, żeby maska pomagała w ich rozczesywaniu. Po wysuszeniu włosy są miękkie i błyszczące. Jednak ja taki efekt mogę uzyskać po użyciu zwykłej odżywki, której nie muszę trzymać nie wiadomo ile na włosach. Nie wiem, może przy naprawdę wysuszonych i zniszczonych włosach, maska da lepsze efekty?

Wydajność: Maska starczyła mi chyba na jakieś 8 użyć.

Skład:


 
Jeszcze wspomnę o zapachu - bardzo intensywny, faktycznie granatowy. Na początku nie do końca mi się podobał, potem już go nawet polubiłam. Utrzymuje się na mokrych włosach, po wyschnięciu jest już niewyczuwalny.

Podsumowując, maskę warto wypróbować, może dać dobre efekty, ale cudów nie oczekujmy.

Jedna z Was będzie mogła ją niedługo przetestować, bo można ją wygrać w moim ROZDANIU.


20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kosztuje chyba 9,90 zł, ale czasem jest w promocji za 6,99 zł ;)

      Usuń
  2. Kusi mnie ona za każdym razem, ale mam tyle tych mazideł do testowania jeżeli chodzi o włosy, że sobie będzie musiała troszkę poczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko mi się przekonać do kosmetyków włosowych Alterry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze swoje ombre tak robiłam, ale efekt przejścia bardziej mi się podoba przy tej metodzie z bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o pielęgnację włosową z alterry to mam tylko olejek. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wkradł się błąd "Producent zaleca stosowania maski raz dziennie", powinno być raz w tygodniu :)

    Ostatnio ją kupiłam, na razie użyłam raz. Mnie zapach przypomina zapach sosu majonezowego :P Może z czasem zmienię zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że raz w tygodniu, już poprawiam ;)

      Sos majonezowy? Hmm, ja bym w życiu z nim nie skojarzyła ;p

      Usuń
    2. Mnie samą rozbawiło to, co poczułam :P

      Usuń
  7. dla mnie odżywka z tej serii jest lepsza

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm :) Chyba sobie tą maseczkę zakupię;P

    OdpowiedzUsuń
  9. też ją mam choć nie używam, nie robiła z moimi włosami kompletnie nic- ani nie nawilżała, ani nie wygładzała ani nie ułatwiała rozczesywania, moje grube włosy potrzebują niestety silikonów :p zapach mi przypomina brzoskwiniowy jogurt, nie wiem czemu :D bądź co bądź nie polecam dla gęstych i suchych włosów, ja oddałam ją mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudów pewnie nie ma jak i po innych tego typu produktach. Namiastkę cudu raczej uzyskamy jeśli już po produktach, które mozemy nabyć w sklepach fryzjerskich za trochę wyższą sumę:) poza tym, podejrzewam, że pewnie organizmowi trzeba dostarczać witamin by i włosy były ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz co, ja swoje kupowałam baaardzo dawno, ok. 3-4lat temu, nie pamiętam dokładnie, w każdym bądź razie są firmy Oxelo, katuję je przy każdej lepszej pogodzie od tego czasu i do tej pory nic się z nimi nie stało, poza tym są bardzo wygodne, ciche (dobrze wykonane kółka) no i do tego mają fajny, kobiecy design :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawa ta maska jest :) chetnie bym ja sprobowala, bo tez mam strasznie suche koncowki i strasznie rozdwajace sie nie moge sobie z tym poradzic :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc bardziej kojarzy mi się to z jakimś filmem xD
    Ja nk nawet nie wiem czy jeszcze mam ;P Ostatnio korzystałam ze swojego we wakacje rok temu jak na forum pisałam z moją przyszłą klasą ;P Teraz na jego gram tylko ;P
    A zdjęcia na ustach nie ma bo nie wychodza mi takowe a poza tym mam pewnego nieprzyjaciela teraz i nie wygląda to ładnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio szukałam ją w Rossmannie, ale nigdzie jej nie było :/ Miałam już odżywkę do włosów z tej serii i byłam zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam ją i super sprawdza się na moich włosach .
    Polecam w 100 %

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...