środa, 18 lipca 2012

Golden Rose Paris 204

Dzisiaj pokażę Wam lakier Golden Rose z serii Paris, numer 204.




Jest to ładny, niebieski kolor o kremowym wykończeniu. Mogliście go zobaczyć wcześniej TUTAJ, kiedy pokazywałam moje pierwsze cieniowanie.

Pędzelek wygodny, dobrze się nim operuje. Konsystencja raczej z tych rzadszych, ale bardzo dobrze kryje, u mnie na poniższych zdjęciach zobaczycie dwie warstwy , ale myślę, że na krótkich paznokciach nawet jedna by wystarczyła.




Mały minus za to, że trochę zbąbelkował, choć to pewnie wina wysokich temperatur, bo ostatnio wszystkie lakiery mi bąbelkują.

Trwałość - bardzo dobra, jakoś po 4 dniach leciutko starł się z końcówek, po tygodniu zmyłam, a przez ten czas nie było żadnych odprysków.

Ja jestem zadowolona z tych lakierów i na pewno zaopatrzę się jeszcze w inne kolory.

16 komentarzy:

  1. Mam podobny tylko z serii classics :) Jestem z niego zadowolona ale niestety nie ma takiej trwałości jak ten u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elektryzujący odcień! Nie mam żadnego lakieru z tej serii, za to mnóstwo z tej z proteinami ;) I wszystkie mi równo bąbelkują :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że ma dobre krycie. Ładny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczny kolor :) ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolor, ale chyba trochę nie równo się nim nakłada, nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeż mam lakier z tej serii i jestem z niego zadowolona. Śliczny kolor :)
    Mąż kupuje mi kosmetyki, ale tylko wtedy gdy dokładnie powiem mu co ma kupić :) Teraz jedzie do Niemiec i powiedział, że coś mi stamtąd przywiezie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygląda na Twoich paznokciach!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam z tej serii jeden lakier, ale po jakimś czasie strasznie zgęstniał, nie dało się go równomiernie rozprowadzić na płytce.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam jeden z lakierów z tej serii i jakoś sobie go nie chwalę, szybko mi się odpryskuje...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...