piątek, 6 lipca 2012

Gradient nails, czyli moje pierwsze cieniowanie

Pamiętacie jak opisywałam lakier Essence 53 you belong to me? (TUTAJ)
Pisałam o nim, że wysycha szybko, ale tylko z wierzchu a potem nam może się coś odcisnąć.
I właśnie tak było, pomalowałam paznokcie wieczorem, po czym po ponad 2 godzinach poszłam się myć i wtedy lakier starł się z końcówek i odcisnęła się na nim faktura gąbki (Może jak bym się myła bez gąbki to by było wszystko ok?).
Zaczęłam się zastanawiać, co tu zrobić by odświeżyć swój manicure i postanowiłam zrobić cieniowanie (tak, ta faktura gąbki mnie nakierowała na ten pomysł).

Oto czego użyłam:

Essence 53 you belong to me, Golden Rose Paris 204, topcoat Essence gel-look


A oto efekt:




I jak Wam się podoba? Myślę, że jak na pierwszy raz to całkiem nieźle wyszło, ale oczywiście trzeba co nieco dopracować.

Mojej mamie bardzo się spodobało i zażyczyła sobie, żeby jej tak zrobić.

Mnie też się podobają gradient nails i myślę, że częściej będę takie robić, bo to łatwy i szybki sposób na efektowny manicure.









10 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie Ci wyszło jak na pierwszy raz:) ja dopiero przymierzam się by spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że fajnie jak na pierwszy raz! :) Co do Dextera, tak, to duże poświęcenie haha, zwłaszcza, że 3 odcinki mi zostały do końca pierwszego sezonu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci to wyszło! ja w pierwszej wolnej chwili zamierzam sobie zafundować taką przyjemność :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie ci to wyszło jak na pierwszy raz. Ja nie miałam jeszcze okazji takiego tworzyć, ale w końcu będę musiała się pobawić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę to wypróbować:) Ciekawy blog.
    BTW zapraszam na mojego bloga na pierwsze rozdanie. Do wygrania kosmetyki:)
    http://kosmetykiimoda.blogspot.com/2012/07/pierwsze-rozdanie-na-trendis.html

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam niebieski na lato!

    OdpowiedzUsuń
  7. ombre jest bardzo fajne, uwielbiam tą technikę malowania pazurków. Moja mama też lubi gradient i często sobie życzy żebym jej zrobiła ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...