poniedziałek, 16 lipca 2012

Paczuszki, paczuszki...

Dziś pokażę Wam, co ostatnio przyniósł mi listonosz.

Najpierw próbki podkładów mineralnych Annebelle Minerals, który możecie zamówić na ich stronie, płacąc tylko 8,50 zł za koszt wysyłki:


 Ja wybrałam podkłady rozświetlające, odcienie beige medium, natural medium i golden light. Dodatkowo wzięłam pędzel flat-top, żeby mieć czym te podkłady nakładać. Swoją drogą, ten pędzel jest malutki, w porównaniu do bambuska Ecotools, o którym niżej.


Wygrana w konkursie u Craving:



- Joanna, peeling do ciała wygładzający
- Beauty Face, maska kolagenowa hydrożelowa


Wygrana w rozdaniu u Wery:



- Lirene, mineralna emulsja do opalania spf 10
- Under Wenty, fluid matujący 110 sandy matt
- Wibo, Trend edition retro style, odcień 
- Hean,  colour obsession, odcień 612
- Maybelline New York, szminka color sensational, 380 sweet Bordeaux
- Perfecta, maseczka do twarzy odżywcza i rozświetlająca


Wspominałam Wam już wcześniej, że zamówiłam na Ebayu pędzel Ecotools Bamboo bronzer brush 1229. Zapłaciłam za niego 22 zł z wysyłką. Z Hong Kongu, doszedł do mnie w 11 dni roboczych! Także bardzo szybko, zamawiałam u tego użytkownika.



Opakowanie troszkę się zgięło, na szczęście pędzel jest cały. Użyłam go już kilka razy i muszę powiedzieć, że się w nim zakochałam. :) Jest mięciutki, milutki, dobrze się nim nakłada bronzer. Więcej o nim napiszę w osobnej notce.


Na koniec jeszcze pokażę Wam dzisiejsze zakupy z Natury:


 - Catrice, Revoltaire Smokey Eyeshadow Palette, 01 Toxic combination (19,99 zł)
- Bell, Glam Wear 01 (8,99 zł)
- Essence, C&G 08 Ultimate pink (3,75 zł)
- Sensique, Fantasy Glitter, Frozen berries i Fireworks (po 2,75 zł)
- My Secret, eyeliner Malachite (8,99 zł)
-Apart, mydło w płynie + zapas (9,99 zł)

Zoom na cienie Catrice:

właściwie to są 3 cienie i 1 eyeliner


To by było na tyle. O czym chcecie poczytać w pierwszej kolejności?

19 komentarzy:

  1. O, masz ten piękny liner z my Secret <3 Pokazuj!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. annabelle próbek już nie ma :(
    ale kolory catrice- mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. no no same cudności, udanego testowania, gratuluję wygranych

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupy :) śliczna ta paleta Catrice

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka Catrice piękna :-)
    ciekawa sprawa z tymi próbkami kosmetyków mineralnych, muszę zobaczyć co tam jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletka Catrice się świetnie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. same wspniałości, miłych testow! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne produkty masz:0
    Gratuluję.
    Troszkę zazdroszczę Ci :D
    hi hi

    OdpowiedzUsuń
  9. same perelki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także od razu zafundowałam sobie pędzel z AM.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam tego flat topa z EDM! Jest przecudowny! Mam go już tyyyyyyle czasu, a wciąż wygląda i działa jak nowy ;P na pewno się na nim nie zawiedziesz!
    No proszę, ile wygranych, gratulacje! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na moje kolory się nie załapałam ale wygrałam je u Siulki dziś był pierwszy dzień testów wypadły ok:)więc czekam na Twoje recencje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No pewnie, można zaoszczędzić i zyskać oryginalność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty to masz szczęście :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kolory w tych cieniach Catrice!

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie sobie zamówiłam próbki tych podkładów mineralnych i teraz czekam tylko na przesyłkę .;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety to chińska podróbka pędzla z Ecotools...
    Podróbka - literki TM przy "logo"
    Oryginał - literka R...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć... chociaż sam pędzel i tak jest świetny, widocznie dobrze podrobiony :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...