poniedziałek, 9 lipca 2012

Isana krem do rąk z olejkiem migdałowym

Dzisiaj przedstawię Wam krem do rąk Isany, z edycji limitowanej. Na pewno już o nim wiele czytałyście, ale ja dodam swoje trzy grosze.




Krem zapakowany jest w 100 ml tubkę z wieczkiem na zatrzask - jak dla mnie to plus, bo nie lubię odkręcanych.

Konsystencja kremu jest lekka, trochę wodnista.


Niewielka ilość wystarczy, aby posmarować obie dłonie. I naprawdę lepiej nie przesadzać z ilością, bo jak nałożymy za dużo to wtedy trudno będzie wsmarować.
Krem szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy, tylko miłą otoczkę. Dłonie po użyciu są wygładzone i nawilżone. Jednak od razu mówię, że nie wiem jak by się sprawował na suchych dłoniach, bo ja takich nie mam.

Zapach delikatny i przyjemny, może i migdałowy, ale na pewno nie taki jak migdałowy olejek do ciasta.

Skład:



Ogólnie polecam ten krem, jest tani (4,99 zł) i bardzo wydajny. Jak go jeszcze nie macie to lećcie do Rossmanna!


17 komentarzy:

  1. chyba muszę sobie go kupić :)

    Zapraszam do mnie na konkurs ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz co, różnie to nazywają, też się na tym trochę zastawiałam :D A paznokcie tak, 3 mi się złamały na jednej imprezie, mam zdolności, wieeem! Tą z granatem chciałam sobie zamówić, ale w końcu uległam wiśni, chociaż jestem bardzo ciekawa i tego drugiego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio czaję się na niego i chyba w końcu kupię; widać, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa recenzja i pewnie bym sie skusila...ale na szczescie u mnie w miasteczku nie ma rosmanAA hehe:)pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "na szczęście" ? :P ja uwielbiam rossmanna. :P

      Usuń
  5. pewnie prędzej czy później kupię i przetestuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki marki Isana.
    Aktualnie mam krem rumiankowy.
    Ten, który przedstawiasz, bardzo mnie kusi!
    Wąchałam - przepięknie pachnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy blog. zapraszam do mnie! + obserwuję; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu ja nie lubię kremów do rąk?! Choć Twoja recenzja jest bardzo przekonująca, to nawet jakbym go kupiła, to prędzej by się przeterminował, niż bym go zużyła;((( Strasznie kusisz, ale muszę zacisnąć zęby!

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, makabrycznie się wciągnęłam, ale to przez te upały - skutecznie przekonują mnie do siedzenia w chłodnym domku :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie aby coś podziałało musi być Mega nawilżające:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja po tym i po Garnierze się świecę, a nie mam z tym problemu
    szybko schodzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten krem jest świetny! Bardzo go lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam krem do rąk z aleterry . jest fajny , bardzo tłusty . wystarczy kropla na posmarowanie całych rąk ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...