poniedziałek, 24 lutego 2014

Colour Alike, 495 Maltanka & 496 Bamberka

Dziś pokażę Wam kolejne z holograficznych lakierów Colour Alike z kolekcji PZN, tym razem Maltankę i Bamberkę.
Jakoś myślałam, że Bamberka jest bardziej turkusowa, i że będzie się ładnie komponować z Maltanką, jednak okazała się zielona i nie byłam za bardzo zadowolona z tego połączenia, ale przynajmniej możecie zobaczyć dwa lakiery na raz.


Oba mają klasyczne, cienkie, równo ścięte pędzelki. Obu lakierom do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw (nie wiem, jak u niektórych mogą kryć po jednej, ja jeszcze widziałam prześwity). Jednak lakiery różnią się konsystencją.


Najpierw pomalowałam paznokcie kciuka, palca wskazującego i małego Maltanką. Konsystencja okazała się w sam raz, ani za rzadka ani za gęsta (zdecydowanie rzadsza niż w przypadku Jeżyc), bardzo dobrze mi się nią malowało.



Kolor to ciemny niebieski, efekt holograficzny podobnie jak u Jeżyc słaby, właściwie lakier wygląda jak by był z drobinkami błyszczącymi na jasno niebiesko. Podczas malowania Maltanką nie czułam cukierkowego zapachu




Potem paznokcie palca środkowego i serdecznego pomalowałam Bamberką. Jej konsystencja okazała się gęstsza niż w przypadku Maltanki, ale nadal rzadsza niż u Jeżyc.


Tutaj zdecydowanie efekt holo jest lepszy, zielona (szmaragdowa?) baza zawiera w sobie mnóstwo drobinek, które ładnie połyskują, szczególnie w słońcu, na różne kolory. Niestety nie udało mi się zrobić zdjęć w słońcu, ale widziałam na żywo i naprawdę wtedy pięknie się mieni. Minus dla Bamberki za to, że zafarbowała mi lekko paznokcie na taki sinawy kolor, pomimo użycia pod spód odżywki.


Trwałość średnia, na 3 dzień zauważyłam starte końcówki i mały odprysk na jednym paznokciu (tym z Bamberką), a 4 dnia na innym paznokciu (tym z Maltanką) bardzo starła się końcówka.

Mimo, że lakiery same w sobie ładnie błyszczą, dołożyłam jeszcze warstwę topu Sally Hansen Insta-Dri, co dodatkowo dało im lustrzany połysk.

w sztucznym świetle

w świetle dziennym

Później mi się przypomniało, że przecież mam w szafie koszulę w takich kolorach jak te lakiery, z resztą sami zobaczcie, czy paznokcie nie pasują tutaj idealnie?




Podsumowując, mimo mojego uwielbienia do niebieskości, bardziej podoba mi się Bamberka, bo efekt holo jest w niej mocniej widoczny. Jednak Maltanka jest tuż za nią!

A Wam który bardziej przypadł do gustu?

43 komentarze:

  1. O rany, nie dość że kolorki boskie to tak idealnie zestawione z koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi mam je również i mam takie samo zdanie jak Ty - mimo iż jestem fanką niebieskości to w tym zestawieniu Bamberka wypada fajniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kolory i idealnie pasują Ci do koszuli :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory - jedne z moich ulubionych :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Maltanka cudo, mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o paznokcie musza byc dobrane pod strój hahah ;D moje ulubione odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam oba i u mnie kryły po jednej warstwie. Chociaż może po prostu nakładam grubsze warstwy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka idealna koszula do tej parki ;) Bamberka jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię CA za kolory - bombastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne, oba mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie średnio do siebie pasują :) jednak oddzielnie obydwa zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A moim zdaniem całkiem fajnie się prezentują w połączeniu ;D Oba są śliczne, choć też bardziej podoba mi się Bamberka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba fajne, choć wolałabym chyba mocniejsze holo :) Z koszulą wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu, i jeden i drugi kolor bardzo mi się podobają, uwielbiam holoski :)
    A mogę mieć pytanie o SH insta-dri? Bo dzisiaj go kupiłam i zastanawiam się czy jego nakłada się jak Essie GTG grubą warstwą czy cienką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej nakładam taką grubszą, bo mi się sporo nabiera na pędzelek ;p Chociaż nie sądzę, żeby to miało jakieś znaczenie, a do GTG nie mam porównania.

      Usuń
  15. fajnie dobrałas kolor koszuli z pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają te kolorki i ta koszula XD Świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne lakiery - oba :D I pomyśleć, że jeszcze nie mam żadnego z Colour :( Muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam obydwa. Świetne dopasowanie do koszuli! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten bardziej zielonkawy jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  20. Bamberkę mam - cudowna jest <3 ale chciałabym, żeby i Maltanka znalazła się w moich zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
  21. A właśnie malowałam dzisiaj Bamberką :D i kryje mi idealnie przy jednej, cienkiej warstwie, dziwne że Twoja potrzebuje 2 o.o Matlanki nie mam, ale kiedyś na pewno wpadnie w moje ręce ;) Bardzo podoba mi się połączenie tych dwóch kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba nie potrafiłabym wybrać spośród tej dwójki faworyta ;)
    Jeden i drugi coś w sobie mają - generalnie prezentują się ładnie, a w zestawieniu z ubiorem - REWELACJA ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne :) i świetnie je zgrałaś z koszulą !

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi ta szmaragdowa oczywiście bardziej przypadła do gustu ;) Co Ty robisz, że masz takie ładne paznokcie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, ale nie robię z nimi nic specjalnego ;p Po prostu same z natury są mocne, szybko rosną :)

      Usuń
  25. a mnie tam się podoba to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie się razem komponują, a z tą koszulą to już w ogóle wyglądają świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. paznokcie idealnie dopasowane do koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  28. oba kolorki są śliczne <3 widzę, że dobrałaś je idealnie do koszuli:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Strasznie podobają mi się nazwy tych lakierów ;) a i kolory cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Maltanka jest przepiękna! :) Choć faktyczni szkoda, że efekt holo dość słaby...

    OdpowiedzUsuń
  31. zdecydowanie Maltanka bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne kolorki ;) i pasują do koszuli ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Do koszuli pasują idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Oba świetne, a koszula rzeczywiście idealnie się z nimi zgrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. They are gorgeous! I love Maltanka a bit more ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ubóstwiam odcienie niebieskiego na pazurkach, pięknie, mega pienie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten jaśniejszy mnie zachwyca! Jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...