środa, 6 listopada 2013

Zakupy październikowe

Ostatnio pokazywałam Wam październikowe zużycia, więc w ramach równowagi (no może nie do końca, bo zakupów jest więcej ;p) dziś pokażę Wam, co mi przybyło w zeszłym miesiącu.

Może na początek drobne zakupy z Bath&Body Works, poczynione w ramach promocji 2 + 2.


Tym sposobem przybyły mi 4 żele antybakteryjne w cenie dwóch (15,98 zł).

Kolejne zdobycze w ramach akcji InStyle Szaleństwo zakupów, przy zakupach za ponad 200 zł w Złotych Tarasach, można sobie było wybrać jakiś prezent - ja wybrałam zestaw z Pat&Rub, bo od dawna miałam ochotę na coś z tej firmy, ale szkoda mi było pieniędzy. A teraz mam w sumie za darmo masło do ciała i krem do rąk z  rewitalizującej serii.


 Zakupów ubraniowych zwykle nie pokazuję, ale bluzie z Pusheenem nie mogłam się oprzeć i wiem, że sporo z Was też sobie taką kupiło, więc i ja swoją pokażę:


Woski z Yankee Candle - 10 stuk w cenie 8:


Zakupy w Biedronce:


DeBa szampon dodający objętości (5,99 zł), Ladycode by Bell CC krem (12,99 zł), konturówka w płynie - eyeliner (6,99 zł) - już testowany, ma twardą końcówkę z taką jakby gąbeczką, co średnio mi odpowiada oraz Lip Smacer o smaku Fanty (6,99 zł).

W Hebe podczas promocji -40% na markę Catrice wybrałam:


Catrice lakier piaskowy, żel do stylizacji brwi oraz Topła krem-koncetrat do rąk - pani w kasie mówiła, że to bardzo dobry krem, zobaczymy czy miała rację.

Zakupy z SuperPharm:


 Lady Speed Stick (6,99 zł) - mój pierwszy dezodorant w sztyfcie, jestem z niego bardzo zadowolona, Garnier Hydra Adapt łagodzący lekki krem (coś ok. 13 zł) + do tego płyn do demakijażu 2w1 był gratis.

W Deichmannie kupiłam sobie kozaki, pisałam już trochę o nich na swoim FB.


Zamówienie z colorowo.pl:


487 GDN - Daleko do Sopotu?, 470 LDZ - Biała Fabryka, Typografia B i Typografia J.

Zamówienia z Ebaya:


Kolorowe neonowe ćwieki (6 zł) + zestaw sond (8 zł)


Podróbka Tangle Teezera za 5 zł. Cieszę się, że kupiłam tylko podróbę, bo nie rozumiem fenomenu i o co całe to halo.

Poza tym zamówiłam sobie obudowy na telefon, ale nie doszły :( Sprzedawca wysłał jeszcze raz, także jeszcze muszę się uzbroić w cierpliwość.

Na koniec moja wygrana w rozdaniu u Mani.


A w środku...


tyyyle dobroci :)

Jak by to powiedziała Ewa Chodakowska: cieszę się, że dotrwałaś ze mną do końca. xD
O czym chcielibyście najpierw przeczytać?

55 komentarzy:

  1. świetne zakupki ! uwielbiam Yankee Candle <3

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię, co z resztą chyba widać :D

      również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jaka słodka bluza! Gdzie ją kupiłaś? <3

    Nawet nie wiedziałam, że w ramach prezentów były zestawy Pat & Rub! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W Croppie, na pewno jeszcze można je dostać :)

      Usuń
  3. Hehe rozbawiło mnie zakończenie notki :) Dotrwałam do końca i widzę że bardzo fajne rzeczy Ci wpadły do "kosmetyczki" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej, oraz świetnych zakupów
    buty mega
    miałam peeling z P&R był fatalny, ale za to zapach jest cudny, mam też próbki tego balsamu do rąk i jestem ogromnie zaskoczona jego doskonałym działaniem. Z tego powinnaś być zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, mam nadzieję, że ten balsam się sprawdzi

      Usuń
  5. duzo tych zakupow :) super bluza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo ciekawych nowości :) bluza z Pusheen Catem ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. NONONO..dużo tego Ci przybyło:) fajne nowoności:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widze, ze nie tylko ja szaleje na Ebayu :) Świetne ćwieki i tez mam taki zestaw sond i bardzo dobrze się spisują!
    No i gratuluje wygranej, bo tez jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! super zestaw udało Ci się wygrać - gratuluję :)
    a zakupy tez niczego sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie zakupy mi się podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza szalenie mi się podoba! :))) i ładna gromadka z Color Alike.
    Nie mogę się przekonać do tej serii z P&R, podobnie jak do Relaksującej przez zapachy.... ale masło samo w sobie ma świetne działanie. Moim faworytem jest seria Hipoalergiczna i Rozgrzewająca.
    Dwufazę z Garniera szalenie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam, że bluza przykuję uwagę :D
      Ja mam nadzieję, że mi się spodoba ten zapach :)

      Usuń
  12. bluzę to bym Ci chętnie podkradła! :D
    i zestawik z pat&rub też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zakupy ;) gratuluję wygranej !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak widzę zakupy się udały
    Przyjmi zaproszenie do zabawy w pytania i odpowiedzi
    http://malpacita.blogspot.co.uk/2013/11/baba-za-prasza-do-zabawyzadaj-pytanie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Aaale Ci sporo rzeczy przybyło. Mój mężczyzna uwielbia zapach z tej serii Put& Rub, żurawina z cytryną, mi też się całkiem podobał, dla mnie pachnie jak cytrynowy landrynek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnie zdanie - hahahahaha :D
    Niech się wszystko przyjemnie używa (i nosi) :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Woski. <3 Uwielbiam Waikiki Melon i marzy mi się wypróbować Pink Sands.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu, fantastyczne zakupy :)
    Uwielbiam żele do rąk z B&BW i woski YC.
    No i bluza fantastyczna, i tyle lakierów... :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetne nowości! Żałuję, że nie udało mi się załapać na promocję z B&BW :( a Złote Tarasy zaszalały, chętnie bym złapała taki gratis ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zakupy :) I ja ostatnio poszalałam w B&BW w tej promocji 2+2 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. łooo, gratuluję wygranej! a tą bluzę to i ja chcę :DD

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę poczytać o tej promocji w Złotych Tarasach bo za tydzień wybieram sie tam na zakupy, a dziś zakupiłam kilka wosków Yankee,ale niestety w tym sklepie w podziemiach centralnego był mały wybór...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta promocja to była już dawno, któryś weekend października z gazetą InStyle.

      A woski zamawiałam na ich stronie internetowej, a potem odebrałam w podziemiach przy Rotundzie.

      Usuń
  23. bardzo fajne zakupy :) zazdroszczę dostępu do BBW... tym bardziej, kiedy mają takie promocje :) przyjemnego używania!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaaaaaaaale Ci zazdroszczę! Też chcę takie wspaniałości w mojej kosmetyczce! :(

    Jeśli masz ochotę przygarnąć prezent w postaci odżywki do rzęs Beauty Lash Pro - zapraszam do mnie - opisałam jej działanie oraz w dniu dzisiejszym rozpoczęłam konkurs z owym kosmetykiem w roli głównej! :)
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. wow ile wspaniałości...szkoda ze w kraku nie mamy bath and body works :( te żele mnie ciekawią bardzo

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie skończył mi się eyeliner z Virtuala. Nie pomyślałam, by wskoczyć do Biedry po eyeliner z Bell. Ale jestem gapa! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ile lakierów, szaleństwo :) bluza urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile wspaniałości !
    ________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Skąd podróbka TT? :D I te kosmetyki Ladycode z Biedry mnie ciekawią :]

    OdpowiedzUsuń
  30. ja bym chętnie poczytała o podróbce TT. Ja mam normalnie kupioną szczotkę i jestem zachwycona. Od dawna nie używałam nic innego.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj zaszalałaś tyle wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ło! Ale zakupy :) muszę sobie sprawić kominek ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zakupy :) Ja mam szczotkę TT i naprawdę jest fajna i ją uwielbiam może podróbka jest o wiele gorsza.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna okazja z tymi woskami YC :) Podoba mi się też prezent P&R :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...