sobota, 2 listopada 2013

Halloween make-up

W poprzednim poście pokazywałam Wam halloweenowy manicure (TUTAJ), a dziś jeszcze pozostanę w tym temacie i pokażę Wam, jaki zrobiłam make-up i jak wyglądałam na halloweenowej imprezie.

Kiedy zobaczyłam TEN make-up u Justyny, to tak mi się spodobał, że musiałam go zgapić (pominęłam ranę, bo już nie chciało mi się z tym bawić). Później jeszcze przejrzałam YT i znalazłam tutorial u Red Lipstick Monster. Wykonanie jest naprawdę bardzo proste, a efekt świetny, wszystkim się podobał.



Makijaż trzymał się na mojej twarzy 9 godzin praktycznie bez żadnych uszczerbków. Jedynie usta troszkę się starły od jedzenia i picia (a specjalnie piłam przez słomkę ;p).

Na koniec jeszcze ja w całej okazałości:


I co sądzicie? Przestraszyliście się?

30 komentarzy:

  1. Całkiem fajny makijaż, wydaję się dość łatwy w wykonaniu, co jest całkiem na plus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo łatwy, chyba najtrudniejsze z tego wszystkiego jest wycięcie tych zębów i ich naklejenie, potem tylko czarny cień, pędzelek, ciap ciap ciap i gotowe :D

      Usuń
  2. fajnie wyszło, strasznie i zarazem uroczo ze względu na resztę ubioru :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super makijaż :)dodała do ob

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chciałabym Cię spotkać w takim makijażu w ciemnej ulicy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. można się przestraszyć, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło Kochana, że się zainspirowałaś moim zombiaczkiem :D
    Super wyszło, ale coś masz mało tych ząbków :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny *.* Paznokcie z poprzedniego posta też super !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, nie umiałabym sobie zrobić takiego makijażu!
    pozdrawiam www.styllowy.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra wyglądałaś, na prawdę fajny ten make up :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się jak podkreśliłaś oczy i noś :) Świetny pomysł na makijaż Halloween :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ci to wyszło:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/power.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, kapitalnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...