piątek, 8 listopada 2013

Okulary od Firmoo

Jakiś czas temu napisała do mnie Tina z Firmoo, że mogę sobie wybrać kolejne okulary z ich oferty. Bardzo się z tego ucieszyłam, bo akurat planowałam zmianę oprawek.


Zamówienie jest bardzo szybko realizowane, około 2 dni, po czym następuje wysyłka kurierem. Po kolejnych 5 dniach miałam już paczuszkę u siebie.


Wybrałam sobie okulary w kolorze black/tortoise, model #CP6061.


Możecie sobie zamówić pierwszą parę okularów gratis, płacąc tylko za koszty wysyłki (chyba ok. 18$) - więcej informacji TUTAJ.

Oferują również współpracę z blogerami - wystarczy się zgłosić TUTAJ.

Bardzo fajną opcją jest system Virtual Try-On.
Dodajemy swoje zdjęcie i możemy zobaczyć, jak okulary będą prezentowały się na naszej twarzy.

W paczuszce razem z okularami otrzymujemy etui, ściereczkę, miękki pokrowiec oraz śrubokręt.

Ja jestem z tych okularów bardzo zadowolona. Są lekkie i wydają się być solidnie wykonane, pomimo tego, że całe są plastikowe.

A teraz pokażę Wam, jak się prezentują na mnie:



Już powoli się do nich przyzwyczajam, bo wcześniej nosiłam zupełnie inne oprawki, i w tych wyglądałam trochę jak nie ja. :)

Na koniec mam dla was kod zniżkowy 30$ na okulary z klasycznej serii.
Ważny tylko 5 razy przez najbliższe 2 tygodnie, więc kto pierwszy ten lepszy.
Kod kuponu: KASIATHEWEAKBLOGS4

67 komentarzy:

  1. U mnie też dzisiaj o okularach Firmoo :)

    Twoje świetnie Ci pasują! Wyglądasz w nich super!

    OdpowiedzUsuń
  2. super, przeglądałam ostatnio te okularki i zwróciłam uwagę właśnie na ten model :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetne, ja mam przeciwsłoneczne, ale jak nadarzy się okazja to chętnie sobie sprawię zerówki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, widziałam też te Twoje :) a zerówki - po co? nie rozumiem ich noszenia ;p

      Usuń
    2. O, już to widzę, w białej koszuli + krawat :)

      Usuń
  4. Fajne oprawki, ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Firmoo podbija blogosferę ;) Mam 3 pary okularów Firmoo i każdy model jest piękny. Jestem z nich zadowolona. Twój model również pięknie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ostatnio o nich głośno :) Mnie ciężko było wybrać jakiś model, w końcu się zdecydowałam i jestem zadowolona :)

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz! Fajne oprawki:)
    A do mnie długo szła przesyłka, chyba nie kurierem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      A wydawało mi się, że zawsze wysyłają kurierem.

      Usuń
  7. Wyglądasz świetnie :)
    I ja w końcu muszę sobie coś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnemu we wszystkim ładnie :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary bardzo ładne :) Pasują Ci!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ci pasują :) Ja już od dawna mam swoją parę od Firmoo i bardzo ją lubię!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne są!

    Właśnie dumam nad wyborem modelu dla siebie i Twój bardzo mi przypadł do gustu. :-)
    Świetną reklamę mu zrobiłaś. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię okulary od Firmoo, właśnie zamawiam dla taty :) Wybrałaś świetne oprawki i moim zdaniem idealnie do Ciebie pasują :) Niech się dobrze noszą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio blogosfera przeżywa jakiś boom na okulary tej marki :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ci ładnie w tych okularach :)) Pasują do Ciebie te oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że już prawie każdy je ma ;) śliczny model.

    OdpowiedzUsuń
  16. Do twarzy Ci w takich oprawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A cóż to za kredka niebieska na Twoich oczkach?
    Wyglądasz super! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To jedna część z podwójnej kredki Essence z limitki Ready for boarding, z drugiej strony jest cielista, lubię właśnie tak używać, że niebieska na linię rzęs a cielista na linię wodną :)

      Usuń
  18. E tam, te szablony to nic trudnego, samo się ładuje, samo się robi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie w nich wyglądasz! ja też noszę okulary na zmianę z soczewkami i też do innego rodzaju oprawek jestem przyzwyczajona, więc dobrze Cię rozumiem, ale ślicznie wyglądasz i one jeszcze bardziej podkreślają jaką masz piękną cerę. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne! Uważam, że bardzo ładnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ma okulary z firmoo :D Pasują ci:D

    OdpowiedzUsuń
  22. też bym chciała te okulary :D pasują Ci

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładniutkie, kiedyś miałam przeciwsłoneczne z panterką, ale nie pamiętam co się z nimi stało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Natknęłam się ostatnio na te okulary, i też rozważałam zakup ;)
    fondestdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wybrałaś bardzo ładne,twarzowe oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Większość lakierów kupuję na allegro i te miniaturki Orly też są z allegro. Czasem kupuję na blogach na wyprzedażach ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. masz drobną twarz, a one wydają się bardzo duże :) ale może to takie pierwsze wrażenie. ja noszę okulary, ale mam dość skomplikowaną wadę, więc pozostaje jedynie optyk :) chociaż niektóre oprawki są bardzo ciekawe.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne i ładnie Ci w nich :) W ogóle od tego Firmoo same fajne oprawki widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja czekam na swoją paczuszkę od nich,nawet wybrałam ten sam model co ty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...