wtorek, 10 listopada 2015

Golden Rose Prodigy Gel Duo, Podwójny żel do paznokci, nr 18

Jakiś czas temu dostałam od firmy Golden Rose paczuszkę z nowościami (pokazywałam TUTAJ). Wcześniej opisywałam Wam brokatowe tusze do kresek (KLIK), a dziś zapraszam na recenzję lakierów dających efekt żelowych paznokci.


W zestawie znajduje się lakier kolorowy (Gel Colour) oraz top coat (Gel Top Coat), oba o pojemności 10,7 ml.
Całość przypomina mi podobne lakiery z Sally Hansen (opisywane TUTAJ).
Do wyboru jest dużo kolorów, natomiast szkoda, że nie ma możliwości dokupienia samego kolorowego lakieru, bez topu.

Informacje od producenta:
"Prodigy Gel Duo to produkt, który daje efekt żelowych i błyszczących paznokci niczym z salonu kosmetycznego. Wyróżnia się prostą aplikacją, dzięki której można bardzo szybko stworzyć profesjonalnie wyglądający manicure.
Produkt utrzymuje się na paznokciach aż do 7 dni, a jego usuwanie jest bardzo łatwe i nie wymaga użycia acetonu.
Aby otrzymać efekt żelowych paznokci nie trzeba stosować lampy UV oraz dodatkowych utwardzaczy.
"



Pędzelki lakierów są średniej grubości, równo ścięte.

Konsystencja lakieru kolorowego w sam raz, nie za gęsta. 2 warstwy dobrze kryją (aczkolwiek nie jest to krycie stuprocentowe) i tyle widzicie na zdjęciach.

Top Coat ma nieco rzadszą konsystencję. Nadaje paznokciom piękny połysk i bardzo szybko wysycha. Spodziewałam się raczej dłuższego schnięcia a tu proszę, sprawdza się tak jak przyspieszacze wysychania. Można go używać jako top na inne lakiery, nie tylko Prodigy.


Kolor 18 to ciemna czerwień, odcień dość elegancki i pasujący do każdej okazji. Ja czerwienie rzadko noszę na paznokciach, ale w tej czułam się bardzo dobrze.



Jeśli chodzi o trwałość, to dopiero 5 dnia zauważyłam leciutko starte końcówki, a 6 dnia pojawiły się malutkie odpryski na dwóch paznokciach. Czyli jest dobrze, ale u mnie większość lakierów ma taką trwałość.






Jak Wam się podoba ta czerwień?
Zestaw możecie kupić na stronie Golden Rose za 22,90 zł. Warto wypróbować, bo może u i Was okażą się trwałe.

19 komentarzy:

  1. ale cudny kolor,wooow! kocham taki odcień czerwieni :)
    mam tę serię,ale lakier w kolorze różu,właśnie dziś będę go testować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, ciekawe wykonczenie daje.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za czerwieniami na paznokciach, ale wygląda bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny odcień, ładnie błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor wygląda cudnie na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te duety - mam 2 delikatny lila i kobalt. Ten chyba też mnie skusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam na paznokciach #22 i testuję, na razie 3 dzień i się trzyma ;) Nie oszczędzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. sobie jeszcze nie malowałam, ale dziś użyłam tego dueto do malowania siostrze i niestety top strasznie zbąblował...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, klasyczna czerwień ;) Również mam ten zestaw, jednak z innym kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno nie nosiłam czerwieni, ale teraz przyjdą Święta i jak zawsze pojawi się mnóstwo czerwonych paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta czerwień jest cudowna, piękny efekt

    OdpowiedzUsuń
  13. Kusi i kusi, jak się gdzieś spotkam, to chyba kupuje bez zastanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...