sobota, 28 listopada 2015

Konferencja Meet Beauty, Warszawa 24.10.2015

Ponad miesiąc temu odbyła się konferencja Meet Beauty dla blogerów i vlogerów urodowych. Na pewno już sporo czytaliście na ten temat, a ja dopiero teraz zabrałam się za relację... no ale lepiej późno niż później. :)


Konferencja miała miejsce w Warszawie, z czego ja bardzo się ucieszyłam, bo do tej pory nie było takich eventów dla blogerów w stolicy.

Panel główny obejmował szereg różnych wykładów. Na początku przedstawiciele marki Olympus mówili o tym jak poprawnie robić zdjęcia na bloga. Dowiedziałam się sporo ciekawych rzeczy, m.in. jak operować światłem.


Drugi wykład pt. "Logo i identyfikacja wizualna bloga". Można było dowiedzieć się jak przyporządkować swojego bloga do określonej pory roku, oraz jak na tej podstawie dobierać odpowiednie kolory.


Potem ja już nie zostałam na kolejnych wykładach, ponieważ poszłam postać w kolejce do stoiska Golden Rose. Kiedy już się do niego dostałam, przedstawicielka pytała o preferencje i na tej podstawie dla każdego została przygotowana mała paczuszka.


Poza tym byłam zainteresowana nowymi matowymi pomadkami w krede Matte Crayon i poprosiłam o dobranie odpowiedniego dla mnie koloru. Wspólnie z panią zdecydowałyśmy, że nr 8 mi pasuje. Dlatego też potem po konferencji taki sobie zakupiłam.


Następnie było czekanie w drugiej kolejce, tym razem do Pilomaxu na badanie skóry głowy. Dzięki temu badaniu dowiedziałam się, że mam dużo włosów tylko są cienkie, dlatego może się wydawać, że są rzadkie. Po badaniu dostałam odpowiedni szampon i maskę do włosów.

Oprócz panelu głównego, można było wziąć udział w różnych warsztatach - do wyboru paznokciowe, włosowe, makijażowe oraz fotograficzne. Ja zapisałam się na paznokciowe, co okazało się najlepszym wyborem. Prowadziła je firma NeoNail. Mogliśmy zobaczyć po kolei jak wykonać hybrydowy manicure, z wykorzystaniem efektu syrenki czy naklejek wodnych. Syrenka z NeoNail jest dostępna także w płynnej wersji, nakładanej normalnie jak lakier.
Ja wcześniej nie miałam zbytnio styczności z hybrydami, więc prezentacja była dla mnie bardzo interesująca. Na koniec każdy dostał paczkę z zestawem startowym do robienia manicure'u hybrydowego! 
W środku znalazła się m.in. lampa, podkład, lakier kolorowy, top, syrenka, cleaner, bloczki polerskie etc. Świetna sprawa, w końcu będę mogła przetestować na sobie hybrydy.



Oczywiście w międzyczasie były 2 przerwy, z czego jedna obiadowa, na której mogliśmy zjeść różne pyszności.



No i zdjęcia na ściance musiały być :)

z Pauliną, Zosią, Magdą i Pauliną

i z Red Lipstick Monster

A takie rzeczy przytargałam ze sobą:



Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z konferencji. Co prawda nie wszystkie warsztaty były tak fajne jak te paznokciowe (z tego co czytałam u innych), poza tym sale, w których odbywały się warsztaty mogłyby być lepiej oddzielone i wyciszone, żeby nie dobiegał głos z innego warsztatu, ale to tylko drobne błędy, które na pewno organizatorzy poprawią.
Do zobaczenia, mam nadzieję, w przyszłym roku na kolejnej edycji Meet Beauty!

13 komentarzy:

  1. Po raz kolejny to napiszę; miałaś przecudowną marynarkę! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poddałabym się takiemu badaniu skóry głowy, sama do końca nie wiem jakie są moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że podzieliłaś się zdjeciami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przywołałaś przyjemne wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny odcień lakieru, którym maluje ta pani!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tam byłam i mam nadzieję że za rok się nam uda też dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym być na takim spotkaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że konferencję powtórzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę możliwości poznania Ewy RLM ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...