czwartek, 12 listopada 2015

Sweet Moments, czyli Jesienne spotkanie blogerek

Niecały miesiąc temu miałam przyjemność wziąć udział w Jesiennym Spotkaniu Blogerek (a właściwie to blogerów, ze względu na jednego rodzynka ;)), które organizowała Dominika.


Spotkanie odbyło się w Cukierni Sweet Moments. Od razu spodobało mi się to miejsce - przytulny lokal, duży wybór domowych ciast, ciasteczek, lodów, pyszne kawy, a wszystko w przystępnych cenach. Ja tamtego dnia wybrałam sobie pyszny dyniowy sernik na spodzie brownie i z polewą z białej czekolady, mniam! Do tego kawa latte. Polecam, ja na pewno wybiorę się jeszcze nie raz do tej kawiarni.


Oczywiście oprócz jedzenia słodkości i plotkowania była także część merytoryczna. Konsultantka Mary Kay opisała nam i pokazała na każdym zabieg Satynowe Dłonie. Przebiega on trzyetapowo - na początek nakładamy na dłonie krem zmiękczający, następnie używamy peelingu brzoskwiniowego, zmywamy go, a na koniec używamy kremu regenerującego, który zapewni nawilżenie naszym dłoniom na długi czas.


Ktoś chciał mógł także oddać się w ręce Pani w celu wykonania makijażu i doboru odpowiednich kosmetyków.

fot. by Ewa i mistrz drugiego planu ;)

Teraz zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć autorstwa MargoFoto:







Upominki:


Sponsorzy spotkania:
Modotikon
Akatja
Paese
Felicea
Bell
Beer Fingers

10 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...