piątek, 20 listopada 2015

Color Club, 865 Ultra Violet

Dziś pokażę Wam kolejny lakier ze starej kolekcji Electro Candy na 2009 rok, ale ciągle można go kupić w różnych sklepach internetowych, a ja swój egzemplarz kupiłam za 10 zł na targach. Poprzednio pokazywałam żółty Volt of Light, a dzisiaj zapraszam na Ultra Violet.




Pędzelek klasyczny, cienki, równo ścięty.


Konsystencja w sam raz, może ciut w stronę rzadszej niż gęstszej.
Krycie natomiast dość słabe, u mnie widzicie 2 grube warstwy (można dać 3 cieńsze), ale i tak pod światło było widać prześwitujące końcówki. Na wierzchu mam warstwę top coatu Sally Hansen Miracle Gel.


Za to kolor Ultra Violet jest super! Trudno go uchwycić na zdjęciach, ale jest to ciepły fiolet z mnóstwem niebieskich drobinek, które tworzą fajną poświatę. Z daleka widać jak lakier ładnie błyszczy.





Podsumowując, mnie lakier ujął tą niebieską poświatą (na żywo to widać zdecydowanie lepiej!).
A Wy co o nim sądzicie?

11 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...