piątek, 9 października 2015

Sally Hansen, Miracle Gel, 330 Redgy & 100 Top Coat

Dziś opiszę Wam lakier i top coat Sally Hansen z serii Miracle Gel, czyli dającej żelowy efekt bez użycia lampy oraz "intensywny kolor i wyjątkowy połysk do 14 dni". Kupiłam ten duet dla mamy, ponieważ u niej lakiery kiepsko się trzymają. Czy Miracle Gel faktycznie są tak długotrwałe?


Pędzelki w tych lakierach są szerokie, ścięte na okrągło, typ "łopaty". :)
Konsystencja lakieru kolorowego jest odpowiednia, ani za rzadka ani za gęsta, wygodnie mi się malowało nawet tym grubym pędzelkiem.


Kolor 330 Redgy to taka pomidorowa czerwień, raczej z gatunku tych cieplejszych. Mnie się podoba, fajna na lato, dobrze się w niej czułam na paznokciach.
2 warstwy dobrze kryją i tyle widzicie na zdjęciach. Podczas malowania pojawiły mi się drobne pęcherzyki powietrza na paznokciach (może to od wysokich temperatur, malowałam kiedy na zewnątrz było ok. 40 stopni...), na szczęście top coat wszystko ładnie zniwelował.


Co do top coatu to ma dość rzadką konsystencję, ale też wygodnie się nakłada. Daje bardzo ładny połysk, faktycznie można powiedzieć, że prawie jak żelowe paznokcie. Obawiałam się czasu schnięcia, ale na szczęście wysycha bardzo szybko!
Nadaje się także do używania jako nabłyszczacz na inne lakiery, nie tylko te z SH. Przyspiesza wysychanie lakierów i nie rozmazuje stempli. Jak dla mnie hit!


Trwałość lakieru to jednak dość indywidualna sprawa. U mojej mamy tak jak wspomniałam wszystkie lakiery szybko odpryskują i tak samo było w przypadku Miracle Gel. Natomiast u mnie jak w większości innych lakierów i tu pojawiły się starte końcówki po około 5 dniach, dalej nie sprawdzałam jak by było bo dodałam zdobienie. :)





Lakiery i top coat są dość drogie, kosztują w Rossmannie po 33,99 zł. Ja swój duet kupiłam podczas jakiejś promocji, chyba 2 za 1, więc się opłacało. Jednak nie ma co liczyć na 14-dniową trwałość, więc jeśli tego oczekujecie to raczej nie w przypadku Miracle Gel. Ale polecam Wam wypróbować sam Top Coat, ponieważ sprawdza się jak inne wysuszacze typu Insta-Dri, Poche czy Seche!

22 komentarze:

  1. kolor cudowny!

    ___________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor! ;) Sama w życiu bym nie uwierzyła w tę zapowiadaną mega trwałość, jakoś nie chce mi się wierzyć nawet w zapowiedzi mówiące o tygodniu bez uszczerbków, a co dopiero 14 dni... No ale i tak zazdroszczę Ci tych 5 dni, ja raczej znalazłabym się w tej grupie, co Twoja mama... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wierzę w takie obietnice :P wszystko (albo w zdecydowanie przeważającej części) zależy od paznokci :)

      Usuń
    2. Dokladnie! Ponadto charakter pracy, tej zawodowej czy w domu, moczenie rąk itp, drapanie psa za uchem :p (moj sie często domaga, ale czynie to dopiero po obfoceniu mani hihi ) ja mam ze delii hybrid gel i tam obiecuja 10 dni. Kolor jest fajny! Ladnie wyglada na paznokciach

      Usuń
  3. Też skusiłam się na zestaw z tej serii i przyznam, że trzyma się lepiej niż zwykłe lakiery (u mnie ok. 6 dni), tylko raz top koszmarnie rozmazał mi stemple - więcej już go do nich nie użyję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a u mnie właśnie w ogóle nie rozmazał :) może za krótko czekałaś? ja zawsze trochę czekam po stemplowaniu zanim nałożę top :)

      Usuń
  4. Kolorek ładny ale nie kupiłabym ich za taką cenę; )

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne paznokcie, przepiękne . kolor lakieru jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć odcień nie do końca 'mój', to jednak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też często tak mam, że u innych mi się podoba, ale u siebie danego koloru bym nie widziała :P

      Usuń
  7. długo myślałam i przyglądałam się tym lakierom, ale nigdy się nie skusiłam. świetny jest ten kolorek i przypuszczam, ze już wiem, co kupię na następnych zakupach :P

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny kolor, uwielbiam takie i 5 dni to ogromna trwałość:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek. Ja mam miętowy i niestety u mnie sie nie sprawdził, zaczął po ok 4 dniach odpryskiwać i niezbyt szybko schnął jak na szybkoschnący lakier

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam trzy lakiery Miracle Gel i wszystkie dobrze mi się trzymają na paznokciach< a najlepiej z nich czerwony 470 Red Eye ok 9 dni

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że Ci się sprawdził ten duet, bo czytałam wiele niepochlebnych recenzji... dlatego sama postawiłam na taki zestaw, tylko że z Kiko ;) btw, szkoda, że w Polsce jest tak mało kolorów tych lakierów, w Stanach widziałam po 3 półki - wszystkie kolory tęczy prawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo osób narzeka że jednak sie nie sprawdzają, ale ja mam utwardzacz z tej firmy i szczerze? jak pomaluje lakier z Rimmela nim, to mam pazurki prawie 2 tyg ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny odcień, uwielbiam takie intensywne odcienie na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...