wtorek, 24 listopada 2015

Evree, home spa, złuszczający peeling do stóp i regenerująca maseczka do stóp

Dziś opiszę Wam duet do stóp Evree z serii home spa lawendowa kuracja. Saszetkę kupiłam w Rossmanie za ok. 2 zł. Z jednej strony zawiera peeling do stóp a z drugiej maseczkę.


Pewnego wieczora usiadłam sobie wygodnie i rozpoczęłam domowe spa dla stóp. Najpierw wymoczyłam stopy w misce z wodą. Wytarłam je ręcznikiem i takie na takie zmiękczone stopy nałożyłam peeling. Dobrze się rozsmarowywał, konsystencja kremowa zawierająca w sobie dużo ścierających drobinek.


Drobinki są ostre i dobrze ścierają. Chyba ten peeling można kupić oddzielnie w jakichś tubkach, co akurat dobrze się składa, bo to naprawdę jeden z lepszych peelingów do stóp jakich używałam.
Po około dwuminutowym masażu opłukałam stopy i przystąpiłam do nakładania maseczki.


Konsystencja maseczki jest lekka, tłustawa. Niewielka ilość wystarczy do posmarowaniu obu stóp, przez co saszetka wystarczyła na 2 użycia.


Po posmarowaniu na stopach zostaje tłusta warstwa, ale spodziewałam się tego, w końcu to "maseczka". Usiadłam więc sobie wygodnie oglądając film. Nie musiałam długo czekać, bo krem wchłonął się po około 10 minutach, zostawiając stopy idealnie gładkie, miękkie i nawilżone. Nawet następnego dnia na wieczór nie czułam potrzeby używania kremu do stopy, ponieważ były one nadał miękkie i gładkie.


Zapach w przypadku obu produktów jest lawendowy, nawet mi się podobał mimo, że raczej za lawendą nie przepadam. Faktycznie można powiedzieć, że jest taki odświeżający i relaksujący.


Podsumowując, polubiłam tę saszetkę i pewnie będę do niej co jakiś czas wracać, albo skuszę się na duże opakowanie samego peelingu.
A Wy znacie produkty do stóp Evree?

8 komentarzy:

  1. Evree znam tylko z blogowych recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z evree jeszcze nic nie miałam. Nie lubię takich saszetek, ale tę kupię z ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling wygląda bardzo konkretnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że polubiłaś ten zabieg, miałam saszetkę i też się u mnie dobrze sprawdziła, a lawendę uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, ale produkty evree lubię:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsam kusi mnie tej marki, ale co do tego cudeńka, nie wiem jak by się sprawdziło, ale na 100% jak się spotkam z nim to na pewno kupić, bo moje stopy są mega mega suche i nic im nie pomaga...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ale lubię takie produkty. evre mam serum do paznokci i całkiem ok

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...