wtorek, 3 marca 2015

Nowości z lutego

Z początkiem miesiąca zawsze u mnie możecie zobaczyć zużycia. Ale w tym miesiącu zużyć nie będzie, bo mam mało więc potem zrobię post o dwumiesięcznych. A dziś zapraszam do obejrzenia lutowych nowości.

Z Bundle Monster zamówiłam set letnich płytek dzięki wspólnemu zamówieniu z Amethyst:


Już widzicie je w organizerze z Born Pretty Store, który kupiłam na ebayu.

Zakupy z Biedronki:


Fluid Bell Illumi corrector Lightening Make-Up w kolorze 01 light beige (chyba 12,99 zł).

Zamówienie z Avonu, katalog 2/2015:


Zestaw do stóp Orzechy makadamia - kąpiel do stóp, peeling i krem; oczyszczające plastry w żelu, serum z marokańskim olejkiem arganowym (moje ulubione do zabezpieczania końcówek włosów; fluid matujący calming effects - nowość, do tej pory był tylko rozświetlający; lakier Gel finish Siberia oraz próbki szminek 'Zmysłowa przyjemność'.

Zakupy z Rossmanna:


Mydło w płynie mango i pomarańcza (2,59 zł); olejek do ciała Alterra migdał i papaja (9,99 zł); Joanna Sensual plastry do depilacji twarzy, pierwszy raz kupiłam coś takiego, ciekawe jak się sprawdzą (5,49 zł).

W końcu odwiedziłam KIKO w Arkadii:


Od lewej 532 pearly amazon green (15 zł); w promocyjnej cenie kupiłam Quick Dry 856 pearly jeans i 853 pearly light yellow (po 10,90 zł) oraz Cupcake 656 - tylko 5,90 zł, no żal było nie wziąć, kiedy za poprzednie płaciłam prawie po 5 euro (swatche: truskawka, biały, ananasek i niebieski). Do tego jeszcze kredka smart eye pencil 813 (9,90 zł).

Lakiery z wymianki z Zu i kropką:


Essence effect nail polish 08 heart explosion oraz Colour&go 165 here's my number.

Od Zu jeszcze przygarnęłam masło:


Pat&Rub orzeźwiające masło do ciała. Teraz właśnie mi się kończy w wersji żurawina i cytryna, bardzo je polubiłam.

Kolejne nowości lakierowe:


Od Diunay odebrałam kupioną już dawno temu Zoyę Dream (28,50 zł), a przy okazji kupiłam od niej top holograficzno-duochromowy (!) Colores de carol Neptune za 20 zł.

I to tyle. Sporo lakierowych nowości. Co Was najbardziej ciekawi?

34 komentarze:

  1. Ta seria do stóp z avonu cudownie pachnie! ładne lakiery

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, pokaż ten holo--duo top!
    Piękne nabytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niedługo się pojawi bo też mnie bardzo ciekawi :D

      Usuń
  3. fajne lakiery :)
    zainteresowały mnie płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dzisiaj jedno zdobienie z nimi wrzuciłam na instagram ;)

      Usuń
  4. kusi mnie aby zrobić jakieś zamówienie Avonu, ale wiem że to będzie strata pieniędzy, za dużo zapasów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam krem do stóp i kurację do włosów z avonu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości ;) Kuszą mnie masełka z Pat&Rub ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytałabym recenzję podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chce Cie martwic, ale te plastry w żelu to nie za dobre są. Mam i nie używam.
    Kuracja tez jest moją ulubioną... no i Kiko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią zobaczyłabym ten duo-holo top w akcji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stay tuned! oby udało mi się trafić na słoneczną pogodę do robienia zdjęć :)

      Usuń
  10. Ta granatowa Zoya to moje marzenie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna na Zoya. Lakiery z KIKO też wydają się całkiem całkiem :) Ogólnie myślałam, że mają bardziej powalające ceny. Jak tylko salony rozniosą się po Polsce, to chętnie coś tam kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne lakiery, ciekawa jestem jak będą prezentować się na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Daj znać, jak sprawdzą się te kosmetyki z Avonu do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Zoyę, mam ten lakier; o Amazon coś tam Kiko też kiedyś myślałam ;) i o organizerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. musze poszukac tego organizera na ebayu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten podkład z Bell ;) idealny dla takiego bladziucha jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam tą marokańską wersję z Avonu, olejek właśnie mi się skończył i muszę zamówić jeszcze raz, miałam też maseczkę i obydwa produkty to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Colores de carol Neptune! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiko pearly amazon green i pearly jeans <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Colores de Carol!! strasznie bym chciała jakiś lakier od niej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe nowości, daj znać jak się sprawdzi to masełko z Pat&Rub, mam ochotę na jakieś kosmetyki tej marki tylko sama nie wiem co wybrać na początek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zakupy :) Zazdroszczę lakierów Kiko, są śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ale duzo super nowsci! :) lakiery piekne

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kiedyś inny podkład z Bell z biedronki i zaskakująco dobrze się u mnie sprawdzał :) Może pokażesz kolor? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakiery z KIKO <3 właśnie pisałam u siebie, że chciałam je wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...