czwartek, 5 marca 2015

Orly, Darkest Shadow

Dziś pokażę Wam lakier Orly z zeszłorocznej, jesiennej Smoky Collection - Darkest Shadow.


Pędzelek klasyczny, długi, cienki. Do tego ta typowa dla lakierów Orly gumowa zakrętka, którą bardzo wygodnie się trzyma, plus idealna konsystencja, nie za rzadka i nie za gęsta. Oraz - uwaga - jedna warstwa wystarcza do pełnego krycia! Dla porównania na paznokciu palca wskazującego nałożyłam drugą, ale różnicy nie widać. I jak tu nie kochać Orly? :)
Na wierzchu jeszcze mam warstwę top coatu Sally Hansen Insta-Dri.


Darkest Shadow to czarna baza (chyba), zawierająca w sobie różowe drobinki i trochę większe czerwone heksy. Niestety na paznokciach nie jest to aż tak widoczne jak w buteleczce (w buteleczce czasem nawet te drobinki opalizowały na złoto-zielono), ale i tak całość mi się bardzo podoba, taki mroczny ten lakier. Ciekawe jak by wyglądał w słońcu, ja akurat trafiłam na pochmurne dni jak go nosiłam więc nie wiem, może wtedy by te drobinki lepiej się prezentowały.

Przy zmywaniu lakier nie sprawia większych problemów, może i jest nieco trudniej niż przy zwykłych kremach, ale wystarczy mocniej potrzeć i wszystko ładnie schodzi.






Podsumowując, ja bardzo polubiłam ten lakier! Jest ciemny (a wiecie, że ja uwielbiam ciemne odcienie!), ma drobinki, bardzo dobrze się nim maluje, czego chcieć więcej? Ja go kupiłam na jesiennej edycji targów Beauty Forum, a jeśli i Wam się spodobał to już w ten weekend wiosenna edycja targów w Warszawie! Ktoś z Was się wybiera? Ja będę w sobotę. :)

30 komentarzy:

  1. śliczny lakier, bardzo podoba mi się ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że drobinki nie są bardziej widoczne, chociaż i tak jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo ladny, ale moglby byc odrobinke jasniejszy :) Ja tez wybieram sie na targi w sobote :)

    OdpowiedzUsuń
  4. It's gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, bardzo lubię kolory z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za takimi ciemnymi lakierami, ale ten ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny odcień. Uwielbiam ciemne odcienie, a mój czarny już mi się trochę znudził :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowny, a jak kryje już po nałożeniu jednej warstwy, to już wgl ideał!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami lubię taki kolorek na swoich paznokciach.. Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny lakier bardzi lubie ciemne kolorki a ten jest mega :)Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Też go chcę! Jest cudny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki śliczny, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest świetny, tylko mało tych drobinek widać na co dzień. I u mnie ze zmywanie nie było wcale tak łatwo, folia w końcu poszła w ruch.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wygląda na paznokciach ! te czerwone drobiny nadają charakter

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny, nawet miałam kupić, ale mam dwie bardzo podobne Zoye :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O rajku .... obłędny lakier *_* zauroczona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oo mamusiu! ;) to jest lakier idealnie strzelający w moje upodobania kolorystyczne! Miazga normalnie! Idealny! Piękne zdjęcia Kasiu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubuję się ostatnio w takich odcieniach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...