poniedziałek, 9 marca 2015

Golden Rose, Color Expert 34

Dziś pokażę Wam lakier Golden Rose Color Expert, który kupiłam po tym jak bardzo mi się spodobał u Natalii.



 Pędzelek typ "łopaty", szeroki, ścięty na okrągło.


Konsystencja w sam raz, nie za gęsta. 2 warstwy potrzebne są do pełnego krycia. Jednak jedna już bardzo dobrze kryje i może na krótszych paznokciach by wystarczyła. Lakier bardzo ładnie błyszczy, na zdjęciach widzicie 2 warstwy bez topu.
Wysychanie szybkie, sprawdziłam po ok. 20 minutach od pomalowania i lakier był już utwardzony. Także sprawdzi się kiedy chcemy szybko pomalować paznokcie.

No i ten kolor! Ciemna czerwień, taka krwista, może trochę bordo. Bardzo mi się podoba, jest elegancka. Lubię swoje paznokcie w takich ciemnych odcieniach.




Kolejne zdjęcia w słońcu, tu trochę jaśniej wygląda:




A Wam jak się podoba taka krwista czerwień?

19 komentarzy:

  1. Cos z moim stylu :) Lubie takie ciemne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny burgund :-)
    sama chętnie bym ponosiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jest ta czerwień - uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolorek, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten kolor i go uwielbiam :) jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo ty ostra laska jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tylko jeden lakier z tej serii, polubiłam go bardzo i chętnie powiększę zbiorek o parę pastelowych kolorów na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o Boże,boski! zapisuję numerek,otworzyli u mnie wysepkę GR i nie musze już jeździć daleko-na moją zgubę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy kolor, ni to brąz, ni bordo. Rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny ale chyba nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No cudny kolor, mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda na Twoich długich paznokciach :) U mnie powoli bordo się chowa na dno szuflady, a na paznokciach pojawiają się pastele. Czuję już wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Patrząc na dwa pierwsze zdjęcia myślałam, że to brąz ;dopiero potem widać, że bordo ;) fajny kolorek, lubię takie , chociaż ostatnio coś mnie na jaśniejsze bierze ;) to przez wiosnę chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo głęboki kolor, lubię takie. Na pierwszym zdjeciu trochę czekoladowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki śliczny, głęboki kolorek, chyba też się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...