sobota, 28 marca 2015

Wibo, WOW Granite Sand, strukturalny lakier do paznokci nr 1

Dziś opiszę Wam piaskowy lakier od Wibo z serii Granite Sand, która przypomina lakiery KIKO Cupcake. Skusiłam się na kolor nr 1, ponieważ nie mam podobnego z KIKO (dla przypomnienia moja Cupcake'i - różowy, biały, żółty oraz niebieski).



Lakier znajduje się w prostokątnej buteleczce.
Pędzelek klasyczny, cienki, równo ścięty.
Konsystencja w sam raz, chociaż może ciut w stronę tej gęstszej.


2 warstwy potrzebne są do pełnego krycia. Piaskowa struktura pojawia się dość szybko, jednak lakier długo (jak na piasek) jest plastyczny, po ok. 15 minutach jeszcze robiły się odciski, a w międzyczasie zrobiłam sobie dziurę w małym paznokciu, przez co musiałam dołożyć kolejną grubą warstwę, aby to "załatać". Oczywiście dodatkowo wydłużyło to schnięcie, a liczyłam, że szybko będę mogła położyć się spać. :P
Po wyschnięciu jest chropowaty w dotyku, co ja bardzo lubię.

Kolor nr 1 to szarawy fiolet (a może szarość z nutami fioletu?), z pomarańczowymi i niebieskimi drobinkami.





Na koniec jeszcze zdjęcie z instagramu:

https://instagram.com/p/vYYkGOl1rq/

Co sądzicie o tym lakierze? Ja jeśli miałabym go porównywać z KIKO, to jednak Cupcake'i wygrywają. Mają żywsze kolory (chociaż niby taki burasek fajnie wpisuje się w jesienną czy wczesno-wiosenną aurę), szybciej wysychają. Ale cieszę się, że Wibo podąża za trendami i wypuszcza takie ciekawe kolekcje.

34 komentarze:

  1. Mi się ten efekt średnio podoba z dala ok ale z bliska ... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Z daleka wygląda jeszcze ok ale w przybliżeniu niestety traci w ogólnej ocenie :( Przepraszam ale wygląda jak brudny, stary dywan... takie miałam pierwsze skojarzenie :P
    Kolor jak dla mnie za smutny na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahahaha brudny stary dywan :D nie no spoko przecież nie każdemu musi się podobać :P ja też tak jak napisałam wolę żywsze kolory :)

      Usuń
  3. Masz naprawdę piękną płytkę paznokcia, ale temu lakierowi mówię zdecydowane NIE,jak dla mnie wygląda mało estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nie lubię Cupcakes, tak i ten też mi się niespecjalnie podoba. Jest jak kamień. Trzeba lubić takie efekty, by się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj nie, nie podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się wyłamię, bo mam go i bardzo lubię, chyba najładniejszy kolor z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z daleka wygląda całkiem ok, ale z bliska mnie nie przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy, choć ja chyba źle czułabym się z nim na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo ten kolor fajniutki :) ja mam brązowy kolorek ale z identycznymi pomaranczowymi i niebieskimi drobinami ;) średnio jestem do niego przekonana, ale moze cos uda mi sie wycisnąc z tego kolorku ;)
    Twoj jednak bardziej mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba mi się nie podoba taka struktura :)

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie podobają mi się takie lakiery

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi się bardzo podoba ten efekt, taki beton ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. na jesień tak, ale też uważam, że te z kiko lepsiejsze : p

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor, ale nie moge sie przekonać do tego efektu :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem zauroczona tym kolorem, bo jest połączeniem szarości i fioletu :) Mam i co jakiś czas używam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. z bliska jak sweterek :D
    niby ładny,ale ja nie lubię fioletu więc ciężko mi ocenić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam i bardzo go lubię :)
    a może dałaś za grubą warstwę lub trafił Ci się jakiś felerny? bo mój zastyga szybko

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie się akurat podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lakiery Wibo bardzo lubię ale ten jakoś jednak mnie nie kusi :) Wydaje się być taki, ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy kolorek, mam kilka lakierów wibo tylko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor mnie niestety nie przekonuje :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne wykończenie, ciekawy kolor :) choć jak dla mnie za długo schnie :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Efekt ciekawy, ale na swoich paznokciach jakoś go nie widzę, nudziara ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny jest, chyba też się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna jest ta seria, jestem w niej zakochana totalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...