wtorek, 13 października 2015

Color Club, 861 Volt Of Light

Dziś pokażę Wam lakier Color Club z dość starej kolekcji Electro Candy, bo wypuszczonej w 2009 roku. Ja swój egzemplarz kupiłam za 10 zł na targach.



Pędzelek klasyczny, cienki, równo ścięty. Takie lubię najbardziej.


Konsystencja w sam raz, ani za rzadka ani za gęsta.
2 grubsze warstwy dobrze kryją i tyle widzicie na zdjęciach, aczkolwiek nie jest to krycie stuprocentowe, pod światło jeszcze było widać prześwitujące końcówki (jeśli komuś to przeszkadza proponuję dać pod spód białą bazę). Na wierzchu mam warstwę topu Sally Hansen Insta-Dri.


Kolor Volt Of Light to neonowy żółty z zielonkawym shimmerem. Te drobinki dają taką poświatę, przez którą lakier wygląda jak by miał lekko perłowe wykończenie.



w tle Tbiliskie Morze :)


Ja jak wiecie lubię neonki i żółtki, więc bardzo dobrze się czułam z Volt Of Light na paznokciach.
A Wy co o nim sądzicie?

17 komentarzy:

  1. nie mój kolorek, ale prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor piękny, idealnie komponowałby się z czernią - ja mam teraz połączenie czarnego i neonowego różu - bosko to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie kolory ale tylko latem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie neony, ale ten odcień jakoś nie do końca mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię neony, ale ta żółć niestety mnie nie przekonuje :(

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne paznokcie, żółty nie jest moim ulubionym kolorem ale w tym przypadku nie mam uwag, ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny kolorek :D Lubię neonowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor daje po oczach, nie jestem fanką neonów, ale raz na jakiś czas taki mniej typowy może być :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię neonki ;) mnie się podoba taki kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest ten neonek, mam koleżankę która uwielbia właśnie mieć neonki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...