piątek, 22 maja 2015

Golden Rose Holiday 81

Dziś opiszę Wam kolejny neonowy piasek z Golden Rose (poprzednio pokazywałam numer 78 - KLIK), który niestety w Polsce nie jest dostępny. Ja swój egzemplarz mam z Gruzji.



Pędzelek klasyczny, średniej grubości, równo ścięty.


Konsystencja w sam raz, lakier dobrze rozprowadza się na paznokciach.
2 warstwy dość dobrze kryją, ale ja gdzieniegdzie widziałam prześwity, więc dołożyłam trzecią.


Kolor to neonowa zieleń, od razu rzuca się w oczy. Zawiera w sobie delikatny srebrny mikroshimmer, który ładnie połyskuje.
Wysychanie szybkie, za to właśnie lubię piaskowe lakiery - można kłaść się spać bez obaw o odciski. :)

Jeśli chodzi o zmywanie, to nie jest bardzo trudne, wystarczy tylko dłużej przytrzymać wacik i mocniej potrzeć.






A Wy co sądzicie o tym kolorze? Nosilibyście, czy może zbyt neonowy?

29 komentarzy:

  1. Podobają mi się u kogoś takie kolory, ale u siebie nic nie widzę. Z neonów- tylko róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się na Twoich paznokciach, ale sama bym tego lakieru nie użyła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie w sam raz. Uwielbiam neony <3

    OdpowiedzUsuń
  4. W Polsce też go można dostać ;) Ładny jest, ale jednak to nie mój odcień zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kolor - to mało powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest! Uwielbiam takie soczyste kolorki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Wygląda przecudownie, choć pewnie gdybym miała go na stanie to wylądowałby na moich paznokciach może raz. Jakoś zielenie u mnie się nie utrzymują, ale Twoje wykonanie- cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kolorek ma w sobie moc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny intensywny kolor - chciałąbym taki, ale w zwykłej formule :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nosiłabym ale chyba w połączeniu z innym kolorem:) wygląda zabójczo:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój typ, ale na tobie wygląda świetnie! Pasuje do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz śliczne paznokcie! Fajny kolor, nie typowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor super wakacyjny,soczysty,ja siebie w takich nie lubię,ale u kogoś mi się podoba :) piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. boski jest! chętnie bym użyła, mimo, że już raczej nie maluję piaskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę mieć ten lakier, cudowny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor! Normalnie nie przepadam za zielenią i żółcią, ale w tym roku coś mi się porobiło i bardzo mi się podobają :D Co ta wiosna robi z człowiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za zielenią na paznokciach, ale kolorek piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny jest :D nawet nie wiedziałam, że on tak ładnie na żywo wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest piękny i bardzo mi się podoba, choć nie ukrywam, że w tym poście przyciągnęła mnie również koszulka z Muminkiem :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...