poniedziałek, 25 maja 2015

Odkryj markę Pronails

Jakiś czas temu miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu przybliżającym nam nową markę na rynku - ProNails. Firma ta powstała ponad 30 lat temu w Belgii. Marka oferuje nie tylko lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci, ale także kosmetyki do pielęgnacji stóp.


Na spotkaniu została nam przedstawiona historia firmy, a następnie mieliśmy okazję poznać produkty Sopolish. Są to lakiery hybrydowe, ale oprócz klasycznej hybrydy, którą w celu zdjęcia z paznokci należy odmaczać, największą innowacją, która mnie najbardziej zaciekawiła jest system peel-off.


Polega to na tym, że na paznokcie naklejana jest specjalna naklejka (występuje ona w różnych rozmiarach, więc bez problemów dopasuje się do każdego paznokcia), a dopiero na nią nakładany jest lakier. Całość ma się utrzymywać 2 tygodnie, a potem wystarczy tylko podważyć i ściągnąć naklejkę, bez obaw o zniszczenie płytki paznokci. Czy to nie brzmi super? Chętnie kiedyś przetestuję czy to faktycznie będzie się tak długo trzymało a potem bez problemów będzie można zdjąć.



Następnie zostały nam przedstawione produkty do pielęgnacji stóp ProNails SOS Foot Care. Zabiegi na tych produktach będą przeprowadzane w ramach pedicure w salonach kosmetycznych, ale także będzie można kupić produkty do samodzielnego stosowania w domu. Mogliśmy obejrzeć zdjęcia przed i po stosowaniu kuracji i naprawdę były efekty wow! Więc jeśli ktoś z Was ma problemy ze stopami to polecam bliżej się przyjrzeć produktom ProNails.



Po zakończeniu prezentacji każdy mógł oddać się w ręce Darii i zrobić piękny manicure lakierami ProNails. Kilka dziewczyn skorzystało. A co ciekawe, każdy lakier hybrydowy Sopolish ma swój kolorystyczny odpowiednik w postaci normalnego lakieru ProNails.


Na koniec każdy z nas dostał niespodziankę:


Różowy lakier już wylądował na moich paznokciach, na razie możecie go zobaczyć na instagramie (KLIK), ale niedługo pojawi się pełna recenzja.

Produkty ProNails oraz hybrydy Sopolish możecie kupić w hurtowni kosmetyków Medical Beauty Group.

13 komentarzy:

  1. Zajrzałam na Insta - ten różowy kolor jest na prawdę piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ciekawe jak się będą zachowywać, pierwszy raz czytam o tej marce. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się zaciekawiona, chociaż zrobiłam sobie ban na zakup lakierów :x

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, i znane twarze widać :) Te naklejki to musi być super rzecz. Mi każdy manikiur szybko sie niszczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, czy te naklejki się sprawdzą...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tylko jestem ciekawa czy "naklejka" nie zacznie sama szybciej odchodzić. koniecznie daj znać jak ją przetestujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak fajnie wyglądacie razem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. To było bardzo udane spotkanie, jestem ciekawa manicure'u na naklejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tej marce w ogóle nie słyszałam, ale te naklejki to ciekawy pomysł :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo jaką świetną naklejkę dostałaś na paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. też mnie zdecydowanie najbardziej zaciekawiły hybrydy na naklejkach! btw, mimo że moja mina na to nie wskazuje - było ciekawie ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki jest skład lakierów hybrydowych PRONAILS? Czy uczulają tak samo jak lakiery marki Semilac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, też się zastanawiam. Mnie uczuliła baza Semilac, zastanawiam się nad kupnem tej z Pronail i wciąż szukam opinii na ich temat.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...