poniedziałek, 29 października 2012

Ziaja, krem do rąk i stóp głęboko odżywczy

Dzisiaj opiszę Wam krem do rąk i stóp z Ziaji, który kupiłam na DOZie za niecałe 6 zł.






Krem znajduje się w odkręcanym, plastikowym słoiczku. Konsystencja jest dość gęsta i tłusta, niewielka ilość wystarczy, aby posmarować stopy, przez co jest bardzo wydajny - starczył mi na ponad 3 miesiące codziennego używania na noc.





Używałam go raczej tylko na stopy, bo jak wspomniałam jest tłusty, a ja do rąk preferuję lekkie kremy. Czasem jednak używałam go na skórki i nieźle się sprawdził.

Przejdę więc do działania. Krem bardzo dobrze nawilża i natłuszcza, faktycznie odżywia, zmiękcza naskórek. Po wieczornym smarowaniu, rano stopy są gładziutkie i mięciutkie.


Skład dla zainteresowanych:

  
 

Podsumowując, krem jest bardzo dobry i tani, polecam go Wam wrzucić do koszyka przy następnych zakupach na DOZie.

 

7 komentarzy:

  1. przyznam, że jakoś nie przepadam za ziają i raczej unikam ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem jest moim nr. 1 :) Ale tylko do stóp do rąk się u mnie nie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie spotkałam jeszcze tego kremu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, zapamiętam sobie, bo zakupy na dozie chyba będę robić niebawem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ziaje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przed chwilą kupiła, za 3,29zł w Rossmannie pod wpływem impulsu i dopiero teraz czytam opinie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...