piątek, 19 października 2012

Avon, Clearskin, Pore Penetrating, peeling głęboko oczyszczający pory


Dziś opiszę Wam peeling do twarzy z Avonu, z serii Clearskin Pore Penetrating.






Zacznę od opakowania - wygodna tubka na zatrzask, łatwo z niej wycisnąć produkt.

Konsystencja peelingu jest gęsta, przypomina trochę pastę do zębów. Zawiera w sobie dużo malutkich drobinek, które są bardzo ostre. Niewielka ilość produktu (taka jak na zdjęciu) potrzebna jest do wyszorowania całej twarzy, a więc peeling jest wydajny.




Tak jak już wspomniałam, drobinki są ostre, więc mamy tu do czynienia z dobrym zdzierakiem.
Po użyciu peelingu skóra jest wygładzona, oczyszczona (wągry na nosie jakby mniej widoczne) i odświeżona. Podoba mi się w nim również zapach - mentolowy, oraz efekt chłodzenia po użyciu.

Skład dla zainteresowanych:




Podsumowując, jeśli nie lubicie mocnych peelingów, to ten na pewno nie jest dla Was. Natomiast jeśli lubicie mocne zdzieraki - ten jak najbardziej Wam polecam.

11 komentarzy:

  1. Ciekawe chociaż nie chciałabym roznieść sobie wszystkiego po twarzy :) Jakoś ostatnio zrobiłam sobie przerwę od Avonu, jak będzie w promocji to może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jakoś kosmetyki do pielęgnacji twarzy z avonu nie przekonuja.

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak! to najlepszy peeling do twarzy jaki miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do zabawy
    http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/2012/10/tag-akcja-pazdziernik-miesiacem-maseczek.html

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm chyba wypróbuję :) wygląda fajnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się w poprzednim katalogu czy go nie kupić, ale jednak narzekam teraz na pusty portfel ;D
    Lubię niezłe zdzieraki więc ten jest jak najbardziej dla nie ;D
    Obserwujemy zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie, nie zauważyłam u siebie uczucia ściągnięcia.

      Usuń
  8. miałam go kopic ale jakoś miałam wątpliwości :) jednak po twojej recenzji może się skusze na niego :):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...