poniedziałek, 1 października 2012

Avon, Nailwear Pro, Fuschia Fun

Cześć dziewczyny!
Znajdą się tu jakieś, które dziś zaczynają (tak jak ja) studia? Jak wrażenia po pierwszym dniu?

Dzisiaj pokażę Wam lakier z Avonu z serii Nailwear Pro w kolorze Fuschia fun.




Konsystencja raczej z tych rzadszych, dobre krycie po trzech warstwach. Ale kolor śliczny, ma malutkie drobinki, które połyskują na fioletowo, więc warto poświęcić chwilę na malowanie.
Pędzelek klasyczny równo ścięty, łatwo się nim maluje.
Po 3 dniach na kilku paznokciach starły się końcówki, ale poza tym trzymał się tydzień bez odprysków, potem zmyłam.



I jak Wam się podoba? Macie taki róż w swojej kolekcji?

21 komentarzy:

  1. jakby byl matwy to podobal by mi sie jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. JA TEŻ LUBIĘ MATOWE LAKIERY AVON TE PERŁOWE NIE WYGLĄDAJA TAK EFEKTOWNIE ALE KAŻDY MA SWOJE UPODOBANIA

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor, i ładne paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor uroczy ;)
    Nie, kujon to ze mnie marny :) Miałam testy zewnętrzne, na których koniecznie trzeba było być, bo inaczej byłyby wyciągane konsekwencje... No niestety, szkoła rządzi się swoimi prawami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny róż, delikatny taki :) Ja w przyszłym roku zaczynam studia dopiero, a Ty tam po pierwszym dniu :D?

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze mówiąc to nie miałam ani jednego lakieru w Avonu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zaczynam i znam już termin pierwszego kolokwium, na które mam wykuć 200 stron, no ale cóż ;p
    świetny kolor i skoro tydzień wytrzymał, to jest warty uwagi ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. na zdjęciu wydaje się być tak jak perłowy trochę :P ja mam pierwszy zjazd 13 października, ale już się przejmuję :P

    OdpowiedzUsuń
  9. O, no to git, na razie mnie nie przestraszyłaś i dalej chcę studiować haha :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zaczynam studia, ale magisterskie- jest to kontynuacja tego, co studiowałam już przez 3 lata, więc żadna nowość :P Ale mi się nie chce wracać na uczelnię... -,-

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolo, ale paznokcie ładniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. całkiem,ale nie dla mnie,stronię od różu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale muszę przyznać że kolor całkiem całkiem ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne masz pazurki :) ja w tym roku skończyłam studia i trochę mi smutno w związku z tym, bo pierwszy raz to październikowe studenckie poruszenie mnie nie dotyczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor :) I masz bardzo fajny kształt paznokci!

    Mnie to czeka za rok . Daj znać, czy Tobie się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na żywo lakier wygląda zdecydowanie lepiej ale cóż zrobić , ach to światło:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...