środa, 31 października 2012

Halloween manicure + coś na deser

Wesołego Halloween!
Obchodzicie to "święto"? Wybieracie się na jakąś imprezę? Czy może uważacie, że to "czary i okultyzm" i nie powinno się tego kultywować?
Ja może nie tyle co obchodzę, ale lubię dekorować mieszkanie w różne halloweenowe wzory - dynie, nietoperze itp. W tym roku nawet postanowiłam zrobić wzorki na paznokciach, które teraz Wam pokażę.
Miały to być dynie, a wyszło jak wyszło... Mi trochę przypominają bardziej misie :)



Tylko pająk wyszedł w miarę OK. Robiłam to czarnym lakierem i wykałaczką, może farbami akrylowymi i pędzelkiem by wyszło lepiej, ale jeszcze sobie ich nie kupiłam. Podkład to pomarańczowy lakier Essence C&G 46 wake up!

Jeszcze druga dłoń:


I jak Wam się podoba?


Teraz czas na deser. Pokażę Wam jakie upiekłam babeczki (cupcake'i).



I jeszcze moja halloweenowa dekoracja:



A Wy też ozdabiacie jakoś mieszkania?

13 komentarzy:

  1. Babeczki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I invite you to visit my blog, http://nath-madeline.blogspot.nl .

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wymyśliłaś wzorek na paznokciach :)
    Babeczki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie babeeeeczki :D mniaaaammmm :D

    OdpowiedzUsuń
  5. omomom pysznie wyglądają te babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale z Ciebie twórcza osóbka!

    Sama nie wiem, co mnie bardziej ujęło: te pazury, czy muffinki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Rany jak Ty te cupcakei zrobiłaś?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tam widzę dyńki, a nie misie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale boskie babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, co podoba mi się bardziej- paznokcie czy babeczki:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...