poniedziałek, 15 października 2012

Wibo, Lovely, Magnetic You Collection, magnetyczny lakier do paznokci 03

Dzisiaj pokażę Wam magnetyczny lakier do paznokci z Wibo. Jest to drugi tego typu lakier w mojej kolekcji, wcześniej pokazywałam wam Golden Rose w wersji"gwiazdkowej", więc teraz skusiłam się na paski.



Wibo ma poręczniejszy magnes, który ma takie specjalne miejsce, żeby położyć go na palec, dzięki czemu nie musimy trzymać magnesu w powietrzu. Oczywiście najpierw musiałam dojść do wprawy jak się nim obsługiwać, ale już na trzecim paznokciu ładnie wyszło.

 


Należy pamiętać, aby nakładać grubą warstwę, wtedy paski wyjdą wyraźne. U mnie na kilku paznokciach pojawiły się bąbelki, nie wiem dlaczego.

Lakier szybko wysycha, a i trwałość jest dobra, z tego co pamiętam to dopiero po 4 dniach lekko starły się końcówki.









Wybaczcie za niewyraźne zdjęcie, ale chciałam Wam pokazać drugą dłoń, na której wzorek lepiej wyszedł.

I jak Wam się podoba? Moim zdaniem, paski są lepsze niż gwiazdki, ładniej wychodzą. 

19 komentarzy:

  1. Fajny efekt :)
    Ja mam magnetyczny z Essence i średnio to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bąbelki mogły się zrobić od za grubej warstwy lakieru :) A efekt, łady ale czy by mi się chciało pierniczyć z magnesikiem? Wątpię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to od grubej warstwy, ale taka jest potrzebna, żeby wyszedł ładny wzorek.
      Raczej z tym wszystkim nie ma zbyt dużego "pierniczenia", raz na jakiś czas można chwilę poświęcić :)

      Usuń
  3. Nie miałąm jeszcze żadnego lakieru magnetycznego ale efekt tego jest świetny:D

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, mogłam zainwestować w paski. Gwiazdek prawie nie widać, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zachwycona takimi lakierami:) efekt bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego magnetycznego lakieru, ale ten wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem szczególną fanka lakierów magnetycznych, ale u kogoś lubię popatrzeć :) Całkiem fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi się ten efekt magnetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda sympatycznie :) choć sama u siebie takiego efektu chyba nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie jakoś te lakiery magnetyczne do siebie nie przekonują..

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby ciekawy jest ten wynalazek i pomysł, ale jakoś nie mogę się przekonać do tak zrobionych paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi za to bardzo wolno wysycha.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...