poniedziałek, 15 października 2012

Wibo, Lovely, Magnetic You Collection, magnetyczny lakier do paznokci 03

Dzisiaj pokażę Wam magnetyczny lakier do paznokci z Wibo. Jest to drugi tego typu lakier w mojej kolekcji, wcześniej pokazywałam wam Golden Rose w wersji"gwiazdkowej", więc teraz skusiłam się na paski.



Wibo ma poręczniejszy magnes, który ma takie specjalne miejsce, żeby położyć go na palec, dzięki czemu nie musimy trzymać magnesu w powietrzu. Oczywiście najpierw musiałam dojść do wprawy jak się nim obsługiwać, ale już na trzecim paznokciu ładnie wyszło.

 


Należy pamiętać, aby nakładać grubą warstwę, wtedy paski wyjdą wyraźne. U mnie na kilku paznokciach pojawiły się bąbelki, nie wiem dlaczego.

Lakier szybko wysycha, a i trwałość jest dobra, z tego co pamiętam to dopiero po 4 dniach lekko starły się końcówki.









Wybaczcie za niewyraźne zdjęcie, ale chciałam Wam pokazać drugą dłoń, na której wzorek lepiej wyszedł.

I jak Wam się podoba? Moim zdaniem, paski są lepsze niż gwiazdki, ładniej wychodzą. 

19 komentarzy:

  1. Fajny efekt :)
    Ja mam magnetyczny z Essence i średnio to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bąbelki mogły się zrobić od za grubej warstwy lakieru :) A efekt, łady ale czy by mi się chciało pierniczyć z magnesikiem? Wątpię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to od grubej warstwy, ale taka jest potrzebna, żeby wyszedł ładny wzorek.
      Raczej z tym wszystkim nie ma zbyt dużego "pierniczenia", raz na jakiś czas można chwilę poświęcić :)

      Usuń
  3. Nie miałąm jeszcze żadnego lakieru magnetycznego ale efekt tego jest świetny:D

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, mogłam zainwestować w paski. Gwiazdek prawie nie widać, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zachwycona takimi lakierami:) efekt bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego magnetycznego lakieru, ale ten wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem szczególną fanka lakierów magnetycznych, ale u kogoś lubię popatrzeć :) Całkiem fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie podoba mi się ten efekt magnetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda sympatycznie :) choć sama u siebie takiego efektu chyba nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie jakoś te lakiery magnetyczne do siebie nie przekonują..

    OdpowiedzUsuń
  11. Niby ciekawy jest ten wynalazek i pomysł, ale jakoś nie mogę się przekonać do tak zrobionych paznokci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...