poniedziałek, 22 października 2012

Avon Solutions, Blask Nawilżenia, Regenerujący krem na noc

Dziś opiszę Wam krem na noc z Avonu z serii Solutions Blask Nawilżenia.






Krem znajduje się w szklanym, ciężkim słoiczku z plastikową zakrętką. Po odkręceniu mamy osłonkę (z napisem Avon), dzięki czemu krem się nie rozlewa i nie brudzi zakrętki.

 

Konsystencja jest średnio gęsta, trochę maślana. Łatwo się rozsmarowuje i nie wiele potrzeba do użycia na całą twarz. Krem jest dość wydajny - starczył mi na jakieś 3 miesiące.




Po użyciu kremu twarz się lekko świeci i pozostaje na niej lepka powłoczka, ale chyba nikomu nie powinno to przeszkadzać, w końcu to krem na noc. Rano twarz jest miękka, gładka i nawilżona. Czy pełna energii i promienna? To już raczej zależy od tego czy ktoś się wyspał czy nie. :)
Plusem kremu jest też ładny, delikatny zapach.

Skład dla zainteresowanych:



Podsumowując, jest to niezły krem nawilżający, ja go kupiłam za 12,50 zł i polecam go wypróbować przy najbliższej promocji.


6 komentarzy:

  1. Mnie ten zestaw (na noc i dzień) zapchał :(
    wolałam poprzednia wersje.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam na dzień. długo mi pasował, a dużo później trochę mnie po nim zapchało

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda fajnie, ale jakoś nic z avonu nie kupuję:P

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak wczoraj kupiłam w podobnej cenie Eveline - chłodzący krem matujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś mi nie przypadła do gustu seria Solutions z Avonu, ale ile osóbek tyle opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy :) może go kupie w następnym katalogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...