poniedziałek, 8 października 2012

Avon Naturals, scrub do ciała wanilia

Dzisiaj opiszę Wam scrub do ciała z Avonu z serii Naturals, o zapachu waniliowym.






Peeling znajduje się w tubie stojącej na głowie, dość łatwo wycisnąć odpowiednią ilość produktu.



Konsystencja jest gęsta, a drobinki są malutkie (nawet nie udało się ich uchwycić na zdjęciu) i niezbyt ostre. Jeżeli lubicie mocne zdzieraki - tego nie polecam. Jest delikatny, że spokojnie można by go używać codziennie (ale wtedy wydajność by była kiepska).




Zapach za to jest bardzo ładny, jak dla mnie to lody waniliowe, bez żadnej domieszki chemii.

Scrub ten dobrze się sprawdza jako peeling do rąk - tutaj czuć mocniejsze ścieranie, dłonie po użyciu są gładkie i miękkie, a i wydajność produktu w takim przypadku jest lepsza.

Skład dla zainteresowanych:



Także polecam ten scrub dla osób, które lubią delikatniejsze peelingi, albo do używania go jako peelingu do dłoni.  Cena oscyluję w granicach 8 - 11 zł. 

4 komentarze:

  1. Mam jakieś produkty Avon naturals, ale chyba z mlekiem i miodem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie byłby za słaby do ciała, ale może kupię go do rąk ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety Avon, pomimo mojej sympatii do niego ma słabe peelingi.

    OdpowiedzUsuń
  4. zapachy naturalsa są śliczne, tego peelingu nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...