poniedziałek, 24 marca 2014

Colour Alike, 503 O w bombkę!

Dziś pokażę Wam kolejny holograficzny lakier z Colour Alike, tym razem z nowszej kolekcji Hola Hola.



Pędzelek klasyczny, cienki, równo ścięty.
Konsystencja w sam raz, ani za rzadka ani za gęsta. Bardzo dobrze mi się tym lakierem maluje i jedna warstwa już dobrze kryje, jednak pod światło jeszcze widziałam prześwitujące końcówki, dlatego dołożyłam drugą warstwę (oprócz paznokci małych palców - na nich mam tylko jedną).


Kolor to ciemna czerwień/bordo/burgund. Efekt holo słaby, lakier raczej wygląda jak by był tylko z dodatkiem czerwonych drobinek (czasem opalizujących na różowo).

Podczas malowania lakier cukierkowo pachnie.


Jedna warstwa wysycha bardzo szybko i jeżeli się gdzieś spieszymy, to ten lakier będzie idealny do zrobienia szybkiego manicure'u. Druga warstwa też dość szybko schnie, jakieś 15 minut i myślałam, że jest już utwardzona, dlatego nie nałożyłam wysuszacza. Położyłam się spać po godzinie od malowania i niestety rano obudziłam się z odgniotami z pościeli. Co prawda małymi, ale jednak. Dlatego potem dodałam warstwę topu Sally Hansen Insta-Dri, który całość nabłyszczył i zakrył wszelkie niedoskonałości.



Powyższe zdjęcia były robione pod żarówką dającą efekt światła dziennego, zaraz po malowaniu, bez topu. Na nich wyszedł efekt holo.

Kolejne zdjęcia już w normalnym świetle dziennym, po nałożeniu SH Insta-Dri.






I jak Wam się podoba ten lakier? Efekt holo raczej słaby, ale mnie i tak bardzo się podoba i przyjemnie mi się go nosiło.

35 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten lakier :) Zaraz po Maltance najczęściej przeze mnie używany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam go ostatnio i już zdążyłam polubić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękniutki!
    Jedzie do mnie... jedzie :p

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny kolor, najpiękniejszy z serii

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor tego lakieru jest cudowny, taki wytworny :D uwielbiam, jak wszystkie holo z CA

    OdpowiedzUsuń
  6. No bo lakiery nawierzchniowe zjadają efekt holo, dlatego na pierwszych zdjęciach go widać a na tych z topem już nie ;)
    Uwielbiam o w bombkę i ostatnio właśnie na ostatnią chwilę nim malowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej nie dlatego, po prostu ta żarówka wydobywa efekt :) Akurat nie udało mi się dorwać słońca, ale w nim pewnie też by było holo widoczne nawet po nałożeniu topu. W przypadku poprzednich holisi, które pokazywałam, zawsze nakładałam SH Insta Dri i efekt holo w słońcu był pięknie widoczny :)

      Usuń
  7. Fajna nazwa i efekt piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odcień jest cudny, a cukierkowy zapach musi być miłą odmianą od standardowego lakierowego smrodku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nazwa zabawna :D lakier jednak nie mój,niby nie jest zły,ale nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie ten kolorek nie przekonuje :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet pomimo mało widocznego efektu holo bardzo mi się podoba ten kolor! Jest mega elegancki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba kupię sobie jakiś lakier z tej firmy, są po prostu przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne masz te pazurki a lakier w takim kolorze jaki uwielbiam - tajemniczy, lśniący... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek cudowny, bardzo mi się spodobał, chętnie się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pierwszych zdjęciach gdzie wyraźnie widać migoczenie tych drobinek efekt mi się baaaardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor fajny, można dołożyć cienką warstwę holo topu i będzie idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O w bombkę, ale on ładny! :) Ja jakoś nie mam szczęścia i przegapiam wszystkie promocje w CA :(((

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha jaka nazwa :)
    Ładny kolorek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do organizera to ja w swojej Biedronce wzięłam ostatni, ale były już strasznie przebrane.

      Usuń
  19. Lubię holograficzne lakiery latem w pełnym słońcu, a jak już są to lakiery z mocnym efektem holo to w ogóle bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor jest cudny:) W ogóle, na który lakier Colour Alike nie spojrzę to mi się podoba, muszę sobie któryś strzelić! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor jest cudny:) W ogóle, na który lakier Colour Alike nie spojrzę to mi się podoba, muszę sobie któryś strzelić! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam go również i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Musze przyznać,że na paznokciach wygląda niezwykle interesująco :

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam chęć kupić sobie kilka świątecznych holosków ale zapał mi jakoś szybko opadł i tak pozostało, ale ale to nie oznacza że mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo polubiłam tuszę z Wibo;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gorgeous! I see Colour Alike makes some really awesome nail polishes :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...