piątek, 24 kwietnia 2015

Le Petit Marseillais, żel pod prysznic werbena i cytryna

Dziś opiszę Wam nowy wariant zapachowy żelu Le Petit Marseillais, który pojawił się (albo dopiero ma się pojawić za chwilę) w sprzedaży, a mianowicie werbena i cytryna. Ja miałam okazję poznać wcześniej ten zapach przy okazji tworzenia peelingu na konferencji LPM, o której pisałam TUTAJ, a także tam dostałam ten żel, więc dzisiaj o nim.



Żel znajduje się w butelce typowej dla LPM, wysokiej, o ciekawym designie. Otwarcie na zatrzask, nie sprawia żadnych problemów.
Konsystencja żelowa, nie za rzadka.


Żel bardzo dobrze się pieni, a na gąbce to już w ogóle, potem muszę jeszcze myć samą gąbkę, aby pozbyć się z niej piany. ;)

Co do zapachu produktu, bo to chyba najważniejsza kwestia (przynajmniej dla mnie) jeśli chodzi o żel, to tutaj jest piękny! Bardzo naturalny, jak świeżo wyciśnięta cytryna plus nuta startej skórki plus do tego jeszcze lekko cytrusowo-ziołowo czuć werbenę, po prostu super.

Skład dla zainteresowanych:


Podsumowując, jeśli lubicie orzeźwiające, cytrusowe zapachy, to polecam wypróbować ten wariant żelu, szczególnie, że są to bardzo naturalne nuty zapachowe, a nie "kiblowa" cytryna.

17 komentarzy:

  1. Na lato może być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuję, że byśmy się polubili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tego połączenia zapachowego, ale najpierw mam ochotę wypróbować wersję malina i piwonia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię zapachu werbeny, śmierdzi mi zwyczajnie, ale za to uwielbiam z ich żeli ten waniliowy, jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam jeden z tych żeli (nie pamiętam tylko zapachu) i fajnie sie u mnie sprawdzał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak ja nie znoszę kiblowej cytryny, dobrze, że ta nie jest taka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zapasy pokończę kiedyś to na pewno kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj "kiblowej cytryny" nienawidzę. Za to ten duet werbeny i cytryny zostanie u mnie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie strasznie zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie zapach, ale porównanie, dobrze, że teak nie jest

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię tą wersję zapachową z L'occiatne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zapach jest świetny :) Znam go już jednak z innego żelu - Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...