wtorek, 14 kwietnia 2015

Białe kropki na niebieskim gradiencie

Dziś pokażę Wam zdobienie, jakie wykonałam na pokazywanej w poprzednim poście Zoyi Dream. Oczywiście sam lakier cudnie wygląda, ale postanowiłam coś na nim zmalować, żeby nie mieć 'zwykłych' paznokci na swojej imieninowej imprezie. ;p A jako, że nie miałam zbyt wiele czasu na przygotowania, zdecydowałam się na bardzo proste zdobienie.


Na wspomnianej wcześniej Zoyi wykonałam gradient lakierem Colour Alike 513 to był maj. Następnie wzięłam sondę w dłoń i białym Lovely Color Mania 25 zrobiłam białe kropki. Na koniec warstwa top coatu Sally Hansen Insta-Dri.





paznokcie zrobione, makijaż też - pokażę innym razem, potem tylko rozpuściłam włosy i miałam fajne loki - możecie zobaczyć TUTAJ

I jak Wam się podoba takie zdobienie? Moim zdaniem proste a efektowne!

30 komentarzy:

  1. ale cudownie, bardzo podobają mi się te paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności! lubię kropeczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym nie nazwała "prostym" zdobieniem, jak dla mnie to już wyższy poziom :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszło to połączenie kolorów. A do tego proste dziewczęce kropeczki :) Super

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wygląda to połączenie, no i idealnie pasuje do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny efekt :) bardzo lubię kropki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne sa te pazutki:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sa te pazutki:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne, ja ze względu na pracę maluję paznokcie lakierami hybrydowymi, muszę wymyślić coś nowego, bo obecne mani już mi się znudziło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podobają mi się te urocze kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste a śliczne! Ci co mnie troszkę chociaż znają wiedzą jak bardzo lubię kropki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie przesłodkie te pazurki! No i ten makijaż! piękniasty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny pomysł! Białe kropki na takim holograficznym tle wyglądają jakby by były wypukłe!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł, proste zdobienie, a bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Auć ale piękne są, masz dziewczyno talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej jakie śliczne, ja ostatnio cały czas bez lakieru na paznokciach chodzę, bo nie chce mi się malować :P

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny efekt z tym cieniowaniem

    OdpowiedzUsuń
  18. Kropki trafiają do mnie w każdym wydaniu, super! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...