piątek, 25 maja 2012

Szampon Natei naturals do włosów przetłuszczających się


Dzisiaj o szamponie do włosów z Biedronki, Natei naturals do włosów przetłuszczających się Lekkość i blask z ekstraktem z ogórka oraz kwiatu Tiare.


 
Kilka słów od producenta:
Lekkość i blask
Szampon do włosów Natei Lekkość i Blask opracowany został przez specjalistów z myślą o zdrowych i pięknych włosach. Specjalnie opracowana receptura z zawartością ekstraktu z ogórka oraz Kwiatu Tiare doskonale nawilża i odżywia włosy. Dzięki delikatnej konsystencji szampon jest wyjątkowo przyjemny w użyciu.

Ekstrakt z ogórka
Dostarcza witamin A, B1, B2, PP i C, oczyszcza i nawilża, wygładza. Ma działanie ściągające i łagodzące.

Ekstrakt z Kwiatu Tiare
Łagodzi i działa przeciwzapalnie. Nadaje włosom miękkość, jedwabistość oraz chroni przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych.



Skład dla zainteresowanych:

 


 
A teraz kilka słów ode mnie.
Konsystencja szamponu jest dosyć płynna, wydaje mi się, że przez to jest średnio wydajny, ale nie liczyłam na ile mi starczył. Co do zapachu, to jest to ogórek z jakąś słodkawą nutą (czyżby ten kwiat Tiare?).
Muszę przyznać, że jak na szampon za taką cenę (ok. 5 zł za 500 ml) jest bardzo dobry. Dobrze się pieni, dobrze oczyszcza, nie plącze włosów, więc pewnie łatwo by się rozczesywały, ale ja i tak zawsze potem nakładam odżywkę. Nie przedłuża świeżości, ale też nie wzmaga przetłuszczania. Włosy po użyciu są miękkie i błyszczące.

Także ogólnie polecam ten szampon, warto wypróbować, szczególnie, że jest w niskiej cenie.
Ja mam jeszcze drugi do włosów normalnych i przetłuszczających się Świeżość i witalność, pewnie będzie sprawował się podobnie, bo i skład ma podobny.

A Wy używaliście kiedyś szamponu z Biedronki?

Pozdrawiam!


7 komentarzy:

  1. fajnie, że taka przystępna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami kusi mnie, by kupić ten szampon, ale do tej pory jakoś się nie zdecydowałam...pewnie też dlatego, że mam spory zapas szamponów:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam szamponik z tej serii, tylko do włosów farbowanych :-) jestem nawet zadowolona. trochę mi konsystencja nie odpowiada - taki kisiel nie trzymający się w dłoni :P i muszę sowicie polać go sobie żeby się dobrze rozpienił (ale może to dlatego, że mam długie włosy) :-) no i zapach jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem gdzie on może stać, bo ja go dostałam, wiem tylko że w Rossmanie. Może zapytaj panie tam pracujące. A tusz... to już mój drugi taki, więc jest dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój ulubiony szampon :) Również pisałam o nim u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam go sobie na wakacje z zamiarem odstawienia po jakimś czasie i kupienia mojego ulubionego ale jednak bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawią mnie te szampony od dawna, ale jakoś nigdy mnie do siebie nie przekonały skutecznie. Może skuszę się jak tylko moje zapasy się skończą ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...