środa, 23 grudnia 2020

Reindeer nails, czyli reniferki na paznokciach

Witajcie moi drodzy, święta tuż-tuż, jutro Wigilia, czyli oczywiście kolejna okazja na tematyczne paznokcie :) Może Was zainspiruję i jeszcze zdążycie sobie szybko takie zrobić, w przerwie między pieczeniem serniczka czy makowca, albo lepieniem pierogów. ^^

Dla przypomnienia moje zdobienia z poprzednich lat: mikołajki - KLIK, choinki - KLIK, pingwinki - KLIK, dzwonki - KLIK, ciastki - KLIK, kropkowane choinki - KLIK, mikołajowe paznokcie z zeszłego roku - KLIK.


W tym roku postanowiłam zrobić renifery. Byłam przekonana, że już kiedyś miałam takie paznokcie, ale jak widać nie - za to robiłam je innym osobom i każdemu się podobały. Poza tym jest to bardzo proste i w miarę szybkie zdobienie :)




Do zdobienia użyłam:

 

Brązowy Hean City Fashion 187, Szary Miss Sporty Gel Shine 559, Czerwony Maga Mdrops 100, Biały Golden Rose Ice Chic 04, czarny Golden Rose Rich Color 35, top coat Sally Hansen Insta-Dri, no i oczywiście sonda do narysowania rogów, oczek i nosków :D


Kochani życzę Wam na koniec zdrowych i wesołych Świąt! Mam nadzieję, że wirus Wam nie pokrzyżował planów i spędzicie te Święta spokojnie i rodzinnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...