wtorek, 24 grudnia 2013

Santa manicure

Dziś Wigilia, niedługo będziemy zasiadać do suto zastawionych stołów. Już wszystko przygotowane? U mnie tak, wszystko porobione, popieczone, manicure i makijaż gotowy.

Teraz pokażę Wam moje świąteczne paznokcie. Postanowiłam zrobić na serdecznym twarz mikołaja, na kciuku jego ubranie a na pozostałych frencza, jeśli można to tak nazwać. Inspirowałam się tym zdjęciem.

Na początku wyglądało to tak...


... a później zaczęłam domalowywać i oto efekt końcowy (pierwsze dwa zdjęcia w świetle sztucznym, pozostałe w dziennym):






z własnoręcznie robionym pierniczkiem
A do zdobienia użyłam:


Paese Mini Me 129, Eveline Colour Instant 496, Lovely Color Mania nr 2, Avon Nailwear Pro+ Stary Sky, Essie Sunday Funday, Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear nr 24 black out, Sally Hansen Insta-Dri plus do tego jeszcze dwustronna sonda z mniejsza i większą końcówką.


Na koniec chciałabym moim czytelnikom życzyć Wesołych Świąt spędzonych w miłej atmosferze. Dużo zdrowa, szczęścia i radości, a w karpiu mało ości!

26 komentarzy:

  1. Piękny jest ! ;*
    Wesołych Świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych Świąt Kasiu :*
    mikołaj piekny

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny mani !

    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzajemnie Wesołych Świąt Kochana ♥

    piękne mani ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdobienie :) Wesołych Świat i przede wszystkim pełnych miłości !

    OdpowiedzUsuń
  6. słodkie paznokcie :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czad, bardzo pomysłowe :)
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł ! Mikołaj jest genialny :)
    Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mikołaj jest świetny :))
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, też bym taki wzorek chciała, ale nie umiem zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hihi super :D Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysł bardzo fajny choć chyba bardziej pasowałby na 6 grudnia niż 24 ;)
    Podoba mi się lakier Paese 129, bardzo ładna czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja zobaczyłam 1 zdjęcie i myślałam że to już koniec :D

    Przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie Ci to wyszło! Szczególnie podoba mi się to zdjęcie gdzie złożyłam kciuk i serdeczny w całego mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Looks so cute! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie świetne:)
    pomysł z tym Mikołajem jest super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozweselający efekt na paznokciach - czego chcieć więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo jaki fajny klimatyczny manicure ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz! Na pewno odwiedzę Twojego bloga, jeśli coś skrobniesz :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...